Senaste nytt Forums Vågsurfing bara för att!

• bara för att!

Publicerad av dawwg på 27 oktober, 2010 vid 15:56

väcka liv i forumet igen va de va?
    Någon som ska ut imorgon på sydkusten? (nämner inga namn för folk blir så ledsna i ögonvrån)

tjarrååå!

dawwg svarade 14 år sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • m3lk3r

Medlem
    28 oktober, 2010 vid 20:48

Nää fan men däremot så ska jag köpa mig en sörfbräda imörn! Ska dock inte surfa förrän till våren, har inga handskar förutom mina öppna vindsurfing handskar och det är helt enkelt lite för kallt för mig.. ser prognos bra ut eller?

• dawwg

Medlem
    30 oktober, 2010 vid 18:10

prognosen va ok. vågorna va i början ok och växte å blev mer än ok. perfa! men skippa handskarna, kör utan!

• above_the_law

Medlem
    6 november, 2010 vid 09:51

;-)…
    Grattis till surfet där nere!
    Här uppe i Åsatrakten blev det bara de tidiga morgonsurfarna som fick utdelning i onsdags denna veckan (typ mellan 06.00-08.00. Tror Yann var en vinnare även om det visst hände tråkiga saker sedan… (Lider med dig Yann)

Sjukt snabbt det la sig sedan trots att det blåst och blåste fett. Vred för mycket åt väst och så var det högt vatten eftersom det blåst ganska bra hela veckan.

Sälön levererade shortboardvågor i ca 2 h mellan 10-12 i o f s men inte samma kvalité som det brukar vara.
    Vi var i o f s bara två pers dom två timmarna, sedan kom det ut en hel drös i lineup och vågorna blev bara sämre och sämre…
    Drog vid 14-tiden, men lyckades tyvärr trasha brädan rejält på en fet sten efter att ha tvingats gå vänster på högervåg p g a att !”#€%&/ droppat in till höger… Hela ena wingern med thruster, pluggar, skum och allt lossnade helt. Bara ett stort hål i sidan blev det:-(!

Hmm, orkade inte bli riktigt förbannad den här gången, men risken finns ju att det kommer nästa gång det händer och då lär jag gå höger av ren instinkt oavsett om någon droppar in… Liraren som droppade in började dessutom sin hetsiga session med att köra rakt över sin kompis som var på väg ut, ha ha! Bra gjort grabben;-)

Peace though!

• dawwg

Medlem
    6 november, 2010 vid 11:34

tackar och bockar! haha! låter som en delvis bra tillvaro! killen som droppade in borde fått en sån där “fen-plant” i skallen! hade vart kool som tusan. då blir det att mekka bräda i vinter då?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing bara för att!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.