Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bara för att jävlas
-
Bara för att jävlas
Publicerad av diil på 27 januari, 2005 vid 14:04…lägger jag upp en länk till Sideshore Media . Kör ”04 Round-up” och känn abstinensen flyta till!! Räva baby!
/D
anonym-anvandare svarade 20 år, 1 månad sedan 13 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
FAAAAANN precis som man inte hade tok abstinens redan innan…
-
Ruggigt jäkla go film, är bland det bästa jag sett
Det enda som stör mig är att ytterligare en låt har plockats, FAN!!!, jag börjar få ont om goa låtar till nästa Headcam rulle
Finns par till bra låtar på Matrix skivan som tur är.//Glenn
-
AAAAHHHAHAHA, jävlar vilken fet film och jävlar vilket fett sug som infann sig i kroppen. Armar och ben börjar skaka och man ser bara vatten och vind franför ögonen! Nej men seriöst en utav de bästa filmer jag sett!
-
Johan!!
Gäst27 januari, 2005 vid 16:17Kan bara instämma med övriga. En av de bästa klippen jag har sett.
Pushloopen som görs någonstans i mitten är helt brutal. Ser inte ut som en pushloop.
-
oh fan va härligt josh angulous (stavning??!!) enhands arial är råååå skön fan…
-
Surf-porr! Helt makalöst!
Josh Stone´s wave-flaka är verkligen sjukt snygg!
O pushloopen med rätt snyggt häng…tackar!
-
Filmerna är borttagna!!! Finns det någon som lyckats ta hem dom och som kan lägga dem på ftp´n?
-
Från Sideshore: ANNOUNCEMENT 01/28/05
Aloha
In the last year you have seen several videos on this website. After reading more about music rights, and talking to an attorney, we prefer to remove all our online demos from this website. We have certainly new projects in the works, we are in contact with several bands to supply us with tracks. If you’re part of a band, or know of one that needs publicity, we would be really interested talking to them.
To keep yourself wired, subscribe to our Newsletter. And you will be the first ones to know about our new projects.Honken
-
Näe vad tråkigt!
Hoppas de kommer igång snabbt igen och lägger upp nya goa klipp. Borde väl inte vara några problem att få tag på nya band med vräkiga låtar som vill ha lite gratis exponering.
SIDESHORE, COME BACK!!
-
Jag har självklart dragit hem allihop. Lägger på ftp:n vid tillfälle…
-
Svar till:
…lägger jag upp en länk till Sideshore Media . Kör ”04 Round-up” och känn abstinensen flyta till!! Räva baby!
/D
[/ QUOTE ]
Hi, This is CHarles from Sideshore Media…
Thanks for all your visits and support, having been in Sweden a long time ago, I know how much the country is cold, but your hearts are warm, and Swedish women beautiful. I really appreciate your support.
As far as the videos, we have some very interesting projects coming up, and to keep ourselves safe towards Music copyrights, we preffered to take the vidoes of the site. Some new ones will be coming up, keep yourself wired
Aloha
Charles
-
And Also…..
If you want to motivate us to post some videos quicker, we all LOVE GRAVLAKS (or however you spell it), so please we accept donations…..with the good sweet swedish mustard….
Logga in för att svara.