Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bara så mycket frustration!

• Bara så mycket frustration!

Publicerad av toka på 29 oktober, 2004 vid 08:36

Jo, jag vet att det blåser även på vintern och att man är en kyckling som inte ger sig ut…Men jag känner nog ändå för egen del att det stora vinteruppehållet faktiskt närmar sig. Problemet är att jag inte känner att jag har seglat min sista höstsurf!! Liksom det där ”Jisses vad gött, det här ska jag minnas över jul-surfet”. Nu är sista gången jag surfade några veckor sedan och det utan planing i Torkelstorp! Hur kul är det att komma ihåg???
    Och dagarna blir kortare och vattnet blir kallare och helgerna är upptagna och ångesten ökar… Kan ni inte samla ihop era böner och ge mig en ledig lördag med västlig vind, sol och bra tryck i 5.0:an så jag kan sova i ro tills tussilagon börjar blomma? Bara en enda liten dag…
    /Uppgiven

smurff svarade 20 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • adde

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 08:55

Hej Uppgiven

Har ni köpte segel för hela reskassan laugh.gif? En restresa till Dominikanska republiken eller Egypten tror jag kan råda bot på även de värst vinterdeprimerade surfarna…

/Övergiven

• toka

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 09:06

Köpt både segel och tandläkarbesök för pengarna… Dessutom har jag nu (till slut) även betalat min del av bilen! Så den andra hälften av familjen kan åka på två långa resor medan jag nog får sitta hemma.
    Tänkte jag skulle få lite psykiskt stöd som alternativ till en tröstfylla i morgon… Eller så tar jag lite av båda!! laugh.gif

• basse

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 09:29

Tjohooo!!!
    bara att lämna in ledighetsansökan då…. Vi smider planerna imorgon Adde!!

• adde

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 09:38

Topp!

/adde

• smurff

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 11:23

Japp crazy.gif samma frustration här. Köpt segel för alla pengarna och gått ner i arbetstid för att plugga. Så jag väntar oxå på och få vädra 4.7:an bara en (kanske 2 grin.gif) gånger sen lovar jag att inte gnälla på hela vintern. Jag dansar vinddans med dig med tupp på huvet eller vad man nu har i sånna shamandamser grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bara så mycket frustration!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.