Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Barcelona i April???
-
Barcelona i April???
Publicerad av mania på 6 januari, 2008 vid 15:44funkar det? någon som vet om det går att hyra? vilken storlek om man ska ta me?
kite_johanna svarade 17 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
tror det funkar bra, men osäker. Har själv varit nära att åka ner dit så får du reda på lite bra info så skriv gäran nån rad här
-
Larssa;437079 wrote:tror det funkar bra, men osäker. Har själv varit nära att åka ner dit så får du reda på lite bra info så skriv gäran nån rad här
ska bli.
-
Japp det funkar, har både kite och windsurfinguthyrning vid stranden vid barceloneta! Brukar blåsa ganskam fint, bodde där i 8 månader förutl, dock innan min surfkarriär, men kan bli rejäla vågor på rätt vindar!
Barcelona är underbart!! ska ner i februari och surfa, dock vindsurf!
-
Var där i augusti ifjol.. inte mycket vind då men jävligt go öl
-
Finns vindsurfing att hyra på stranden men kite måste man åka en bit utanför för att hitta uthyrning och skola… det är dock tillåtet att kitea om man har egna grejer i barceloneta, förutom juni-augusti då d e förjbudet pga för mkt folk….
Jag har med mina grejer men har inte hunnit köra än för det har inte blåst men vindsurfarna har kört igång och idag var det några kiteare nere och körde så om det kommer nån som är sugen på att köra och vill ha sällskap får ni gärna höra av er! mitt nr är +34 659221708
Logga in för att svara.