Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › bärplanssurfing
-
bärplanssurfing
Publicerad av anonym-anvandare på 25 januari, 2002 vid 09:31http://home-1.tiscali.nl/~hbsmits/hydsurf_0.htm
sånt som laird hamilton pysslar med i canal+ filmen e det ån som vetoim det finns nåt sånt till vindsurfing
adde svarade 23 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
kom igen nu ingen som vet nåt kolla in bilderna ascoolt
-
måste vara trög eller nått men fattar inte grejen….tapparman inte den trevliga kontakten med vattnet, och fartkänslan!?
-
dom ut vecklade det väll för att det blev så choppigt när man surfar riktigt stora vågar att det här var mer harmoniskt…sen läste jag att man även ska kunna surfa på stora icke brytande vågor till havs
-
Jag såg på ”ride the wild surf” på engelska kanal4 i lördags. Det såg helt sjukt ut. För övrigt en massa coola bigwavesurf bilder…
/adde
-
Fejkade bilder eller? Ser
onekligen mycket skumt ut tycker jag.
Har någon sett rörliga bilder på detta? -
Japp! Har sett Laird på en video, där han visade konstruktionen och visade hur den fungerade. Kommer inte ihåg vad den hette.
-
Det är väl bara ungefär som flygplansvingar fast under vattnet. Det svåra är förmodligen att få det rätt inställt.
-
I ’ride the wild surf’ (kan mkt väl vara samma som ’i vågens våld’) kör de bärplanssurfing. Helt sjukt!
/adde
Logga in för att svara.