Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bärs snabbt som fään =1st 20m lina någon ?

• Bärs snabbt som fään =1st 20m lina någon ?

Publicerad av surfballe på 14 april, 2011 vid 13:48

Min roommate är grymt sugen på att börja kita men han är både fattig och kitelös! Jag har dammat av en gammal Best Waroo som jag tänkte ge honom i födelsedagspresent i morgon!

Nu saknar jag bara för att få hopplocket komplett :

1 st 20 meters lina
    ca 1m bridelina
    1 st bridleblock ”pullys”

Någon som något av detta skräpande i garaget kanske ? Ett flak bärs kan jag tillhandahålla.

1 st 20 meters lina = 10 bärs
    1 m bridelina =5 bärs
    1st block ”pullys” = 10 bärs

Levererar inom Malmö snabbt som faan!
    0705784155

farbrorfraz svarade 13 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • milkman

Medlem
    14 april, 2011 vid 17:48

Du kan få det där utav oss, vi har garanterat nått hemma som du kan få ihop det med. Jag plockar ihop det imorn bitti och lägger på lådan, maila adressen jens@surfbussen.nu

Bjud Skotten och resten utav ljugarbänken på ölen istället 🙂

• surfballe

Medlem
    14 april, 2011 vid 18:06

Shyrrre! 🙂 fän va gott! Jag mailar direkt! Biran finns i habo 7-8maj i en liten ful husbil, välkommna in på en surf bärs!

• farbrorfraz

Medlem
    14 april, 2011 vid 18:33

Ååååå tänk att få en kite i födelsedagspresent! Känslan är nog ungefär som när man var typ 10 och fick en ny cykel!

När jag blir rik ska jag ge bort kites.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bärs snabbt som fään =1st 20m lina någon ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.