Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bästa After-surf maten

• Bästa After-surf maten

Publicerad av anonym-anvandare på 23 maj, 2004 vid 12:04

Efter en härlig surf blir man alltid hungrig som varg. Sjön suger ju. För mig finns det inget bättre än en fet grillad hamburgare eller kebab. Själv har jag några favorit-grillhak, typ burger king i Nacka Centrum eller grillen i Näsby Park. tongue.gif

brickan svarade 20 år, 6 månader sedan 10 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • nordgren

Medlem
    23 maj, 2004 vid 12:47

En stabil kyklingrulle nere på pizzerian här vid hörnet slinker ju alltid ned. wink.gif

• hood

Medlem
    23 maj, 2004 vid 12:59

tacos buffe sitter ju rätt gjutet i tarmen

• deebee

Medlem
    23 maj, 2004 vid 13:01

Kebabrulle eller kebabpizza slår det mesta efter ett surf!!!

/db

• ian

Medlem
    23 maj, 2004 vid 22:20

själv tycker jag att grillade baconinrullade kyklingfileer med blåmögelostsås och tagliateli är helt ok.

Sen hittade vi ett fint ställe på väg hem från haga, ölandsgrillen hette stället som låg i shoppingcentret. grymt hög klass.

• styret

Medlem
    24 maj, 2004 vid 06:33

ian! Ni skulle ju glidit in på korvhasses i hamnen i färjestan. ojojoj säjer jag bara. jag tog med tobbe och olle dit och dom tänker nmog aldrig äta nån annanstans.
    annars är ju nått grillat och potatissallad aldrig fel.

• herodude

Medlem
    24 maj, 2004 vid 06:50

hmmm jag vet inte om man vill äta nått av det crap ni har föreslagit när man smakat på 150 g. cheese på knalle köket i borås sååååå jäääääääääävla goda fy fan det vattnas i munnen redan innan man tänker på dem till och med…. wink.gif

• weeboy

Medlem
    24 maj, 2004 vid 07:13

MMM mycket smaskens i dessa inlägg. men vad ska man käka om man blir hungrig som fan direkt på surfplatsen? Då tycker jag inget som går mot en saftig bagett med mycke västkustsallad och rostbiff wink.gif

• hakuna

Medlem
    24 maj, 2004 vid 20:21

SuperMeal på Kirres Sibylla i Kalmar! Finns (för 10 år sedan iaf) med i Körkortsboken på bild för det är en så konstig huvudled utanför.

/Niclas nu i Gbg

• brickan

Medlem
    24 maj, 2004 vid 20:32

Fan på stranden är det inget som slår bagett med kyckling tomat ost sallad och jävla massa gott klet.
    Eller grillad makrill och tunnbröd med tomat.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bästa After-surf maten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.