Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Bästa buss för 15-25000?

• Bästa buss för 15-25000?

Publicerad av markram på 6 mars, 2003 vid 19:40

Igår hann jag med att kvadda min bil och en datorkrasch.
    I nästa vecka kommer ett kostnadsförslag från verkstan och jag misstänker att försäkringsbolaget föreslår lite pengar istället för dyr reparation. confused.gif

därför frågar jag nu kan man få en surf OCH vardagsbil för 15-25000 som är driftsäker?
    Och i så fall vilken (har haft svansmotor och känner inte för det mer)?

psychonauten svarade 21 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • psychonauten

Medlem
    25 mars, 2003 vid 13:25

köpt en mercedes 308 -79 buss med höjt tak, 20.000 mil, med full inredning, vattenburen värme, 4sovplatser, bord,soffa,vask,kylskåp,gasspis,utvändig segelbox i alu, och fina skåp för 16000kronor. Karossen är rostig, men under är den fin.
    Hoppas att dne ska hänga med nårra år till. Kolla färgen! wink.gif (Se bilden)
    =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Bästa buss för 15-25000?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.