Senaste nytt › Forums › Övriga › Foto & Video › Bästa gluggen för surf!?
-
stativ så det blir enklare att följa seglaren/kitaren är kanske en bra idé? Även ett enbensstativ gör rätt mycket nytta.
-
Ola_P;454234 wrote:Kunde inte låta bli… 🙂
350/400/450D är ju ruggigt plastiga. Men rätt små, vilket är en fördel ibland. Jag tycker 30D är lagom bulkig, bra kontroller men inte alltför onödigt stor. Batterigrepp hade ju gjort ergonomin ytterligare lite bättre, står på inköpslistan så snart man är fri från studentekonomin….
Kitgluggen är snuskigt plastig, min står nog långt in i ett skåp tror jag. Använd typ 3-4 gånger totalt.
“Canon Batterigrepp BG-E3, funkar till Canon EOS 350D/400D – Startbud: 650kr BILD
Säljer mitt batterigrepp som jag använt sparsamt då min kameraväska är av den trånga sorten =P.
Perfekt om man har större händer eller vill hålla den bekvämare när man håller kameran i vertikal position.
Sedan så håller batterierna längre samt att man kan använda sig utav 6st vanliga AA batterier om man vill ha det som backup.
Har som sagt inte använt den så mycket så den är så gott som ny!
Kartong samt manual medföljer. “Sugen? Jag ska köpa lite saker av samma kille som på fredag och kommer fara mellan Uppsala-Sthlm_Linköping med grejorna.
-
Ola_P;454764 wrote:Jag har en 30D, alltså är det ett BG-E2 jag behöver.
Okej, Hade inte ens koll vilken kamera du hade så 🙂
-
Kjello
Gäst2 april, 2008 vid 08:26Kanske fel tråd, Men kan va rätt.
En dyr super-kamera kommer, jättecool med innovationer / utveckling;
http://www.nyteknik.se/nyheter/innovation/tillvaxtforetag/article74268.eceSom allt annat bra, blir det nog snart standard och billigt, och senare inbyggt i mobilen.
Logga in för att svara.