Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bästa grejen
-
Bästa grejen
Publicerad av kitefredrik på 14 december, 2007 vid 18:59Läste på nätet att denna stancen är den bästa för kitesurfing, är det så?
Den ska visst ge bra fart och skönt stöd för ryggen.
sidpiraya svarade 17 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Jag tycker “köttbullen” är bättre… i alla fall i överriggat tillstånd. Bild överflödig;-).
Om du var allvarlig så (tror jag knappast..);
Trodde jag också i början, men efter några år inser man att duckstance med låg tyngdpunkt och rak rygg och extremt brett mellan fötterna ger mest pop, kraft, balans och coolare look:-)…Då får man stå ut med att denna stance ger lite extra stänk i ögon och linser. -
vackert!! å jag som tyckte bandana var kungen av gubbarailey men de här är fan grymt!
Varför finns det ingen tävlingsdel som går ut på att sätta tricken så lågt å sketchy som möjligt? vad är väl en stor mobe mot en köttbulle 720 1m över vattnet med kiten kl 12.
-
@pjoter 434083 wrote:
vackert!! å jag som tyckte bandana var kungen av gubbarailey men de här är fan grymt!
Varför finns det ingen tävlingsdel som går ut på att sätta tricken så lågt å sketchy som möjligt? vad är väl en stor mobe mot en köttbulle 720 1m över vattnet med kiten kl 12.
man vad fan det där är ju Bandana.
-
haha, de va de ju fan. den fina bilden har jag inte sett förr.. i somras?
Då är det fortfarande bandana som är gubbarailey-kungen. skönt! -
pjoter;434183 wrote:haha, de va de ju fan. den fina bilden har jag inte sett förr.. i somras?
Då är det fortfarande bandana som är gubbarailey-kungen. skönt!heheheeee, aa de kan nog va från i somras! realstajl hahaha…
Njaa… asså kolla här razta-gamla-mannen, railey-frontside-loop 😀
-
Ha ha fan ingen som har lyckats utmana mig på den än,
Går nu att beställa som stor tavla att hänga på idol väggen. ändast 699:-
Logga in för att svara.