Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bästa kitesession någonsin!!
-
Bästa kitesession någonsin!!
Publicerad av preppie på 28 februari, 2008 vid 17:53Är det några fler här i Tariffa, Wow bästa kitesession någonsin idag!!
curry svarade 17 år sedan 12 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
är där om en månad…är det laguner i år som förra året? hade ju stora laguner både i valdevaqueros och rio jara då….
-
Preppie;448081 wrote:Är det några fler här i Tariffa, Wow bästa kitesession någonsin idag!!
tss, bilder … annars har inget hänt.
nic
-
okej, sorry inga bilder idag, ska ladda kameran till imorgon!
-
@Preppie 448081 wrote:
Är det några fler här i Tariffa, Wow bästa kitesession någonsin idag!!
Tjena!
Jag och min familj flyttar ner till Tarifa i slutet på April, vi stannar till årsskiftet.
Bor du / ni där och isf hur funkar det? Jag har varit mycket i tarifa men aldrig längre en 1 v åt gg. Var bor ni? Ska bli grymt sköönt, kul att höra att Tarifa levererar…Vi hörs
ERik
-
Fan låter nice. Skall också dit snart. Vi ses nog där Mushu om du också åker med SKA.
Vad är det för temperatur i vattnet. Kör man hel våtdräkt eller en shorty?
Längtar än mer nu efter en bra rapport. -
hehe förra året så var det shorty som gällde iallfall…fast det var skönt med hel också om man ska vara i vattnet hela dagen…jag längtar mest efter 5 kr/liter ölen…
-
@Preppie 448081 wrote:
Är det några fler här i Tariffa, Wow bästa kitesession någonsin idag!!
Igår var det ju ingne vind ? 😐
Man fick använda teleobjektivet till annat. 🙂Var är du ? vi är här till mitten/slutet av maj.
Imorogn kommer levantetn tillbaks verkar det som! 😛hör av dig, mitt nummer +46733988666
-
@Mushu 448137 wrote:
är där om en månad…är det laguner i år som förra året? hade ju stora laguner både i valdevaqueros och rio jara då….
dom e tyvärr tomma 😐
-
hmmmm det var ju mindre kul…hoppas att det blir några veckor regn innan vi kommmer då.
var de bilderna tagna nu nyligen?
kommer gå av den 24e…80 studenter från england kommer på besök…räkna med lite liv i tarifa town 😀
-
@ArnoldErik 448200 wrote:
Tjena!
Jag och min familj flyttar ner till Tarifa i slutet på April, vi stannar till årsskiftet.
Bor du / ni där och isf hur funkar det? Jag har varit mycket i tarifa men aldrig längre en 1 v åt gg. Var bor ni? Ska bli grymt sköönt, kul att höra att Tarifa levererar…Vi hörs
ERik
Va ska de va bra för?
-
@Mushu 449043 wrote:
hmmmm det var ju mindre kul…hoppas att det blir några veckor regn innan vi kommmer då.
var de bilderna tagna nu nyligen?
kommer gå av den 24e…80 studenter från england kommer på besök…räkna med lite liv i tarifa town 😀
Ska alla lära sig kita ? Flickskola ? 😀 Är det du som är mr. teacher?
-
@Dalen 449189 wrote:
Va ska de va bra för?
ja vaaa ska re va braa för? Kom ner å visa var skåpet ska stå!! e post:
tarifa08@gmail.comhepp
Logga in för att svara.