Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bästa kitesession någonsin!!

• sourra

Medlem
    7 mars, 2008 vid 09:41

@psychonauten 448278 wrote:

Igår var det ju ingne vind ? 😐
    Man fick använda teleobjektivet till annat. 🙂

Sluta tramsa runt och smygfota flickor nu Robert. Jag vill se riktig prima användning av gluggen så man får en känsla för vad den går för. Sitter nämligen och lurar på vad jag ska ta med för objektiv på en resa. Seså, klick klick!

• milkman

Medlem
    7 mars, 2008 vid 09:45

@kvabbso 450102 wrote:

draken i mitten på bild 2 skulle jag gärna titta närmare på

Du, jag tror han har den kvar i shortsen för att han vill ha den ifred.
    jag tittar nog hellre på tjejjen. 🙂

• psychonauten

Medlem
    7 mars, 2008 vid 22:41

@sourra 450148 wrote:

Sluta tramsa runt och smygfota flickor nu Robert. Jag vill se riktig prima användning av gluggen så man får en känsla för vad den går för. Sitter nämligen och lurar på vad jag ska ta med för objektiv på en resa. Seså, klick klick!

ISO 200, 280mm, f8, 1/750sek, frihandsfotat så skärpan e inte 100 tyvärr, 70-2004L + 1.4x telekonverter, är nog en 30-40 meter till killen från fdär jag sitter. har inte hunnit fota så mycket, blir mer sen 🙂

• psychonauten

Medlem
    9 mars, 2008 vid 18:39

@Mushu 449043 wrote:

hmmmm det var ju mindre kul…hoppas att det blir några veckor regn innan vi kommmer då.

var de bilderna tagna nu nyligen?

kommer gå av den 24e…80 studenter från england kommer på besök…räkna med lite liv i tarifa town 😀

Nudu är det vatten i lagunerna.. fett med plattvatten

• sourra

Medlem
    9 mars, 2008 vid 18:40

Finns det inte på bild så är det inte sant. Visa laguner!

• mushu

Medlem
    10 mars, 2008 vid 19:56

aaaah vad niiiiiceee!!! både i valdevaqueros och rio jara eller? shiiit 2 veckor kvar…sen smäller det!

• psychonauten

Medlem
    10 mars, 2008 vid 22:14

Rio jara är djupast, funkar 2 timmar per dag nånting, när det är flod. Tyvärr ingen sol idag, men fin åkning.

• curry

Medlem
    10 mars, 2008 vid 23:40

sweeeet ajl bi där 26/3-12/4!!! fan vad det ska köttas!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bästa kitesession någonsin!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.