Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bästa kitesession någonsin!!
-
@psychonauten 448278 wrote:
Igår var det ju ingne vind ? 😐
Man fick använda teleobjektivet till annat. 🙂Sluta tramsa runt och smygfota flickor nu Robert. Jag vill se riktig prima användning av gluggen så man får en känsla för vad den går för. Sitter nämligen och lurar på vad jag ska ta med för objektiv på en resa. Seså, klick klick!
-
@sourra 450148 wrote:
Sluta tramsa runt och smygfota flickor nu Robert. Jag vill se riktig prima användning av gluggen så man får en känsla för vad den går för. Sitter nämligen och lurar på vad jag ska ta med för objektiv på en resa. Seså, klick klick!
ISO 200, 280mm, f8, 1/750sek, frihandsfotat så skärpan e inte 100 tyvärr, 70-2004L + 1.4x telekonverter, är nog en 30-40 meter till killen från fdär jag sitter. har inte hunnit fota så mycket, blir mer sen 🙂
-
@Mushu 449043 wrote:
hmmmm det var ju mindre kul…hoppas att det blir några veckor regn innan vi kommmer då.
var de bilderna tagna nu nyligen?
kommer gå av den 24e…80 studenter från england kommer på besök…räkna med lite liv i tarifa town 😀
Nudu är det vatten i lagunerna.. fett med plattvatten
-
aaaah vad niiiiiceee!!! både i valdevaqueros och rio jara eller? shiiit 2 veckor kvar…sen smäller det!
-
Rio jara är djupast, funkar 2 timmar per dag nånting, när det är flod. Tyvärr ingen sol idag, men fin åkning.
Logga in för att svara.