Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bästa kitesurfskolan!
-
Vadå peps! finns dom i landet. Har inte settt någon på länge.
Wippikka är den grymmaste.
Mårten -
Är det inte någon som har gått någon kurs på någon kiteskola som kan berätta hur det var? Att få svar från de som GER kurserna är inte tanken.
-
Gick kurs för Anders Landin för några år sedan grymt pedagogisk instruktör.
-
Svar till:
Är det inte någon som har gått någon kurs på någon kiteskola som kan berätta hur det var? Att få svar från de som GER kurserna är inte tanken.
[/ QUOTE ]
Ingo va bra… (http://www.kitesurfskolan.com) -
Någon som har några erfarenheter från kiteskolan.se i halmstad??
Jag och en polare tänkte gå deras till helgen(om de har plats)…
Ända jag kunde se var att man får mer utbildningstid för pengarna där!?
-
kolla med Acmekiteboarding.se dom kör också i haaalmstaaaa
-
jag tror nog de flesta är bra. hade nån varit dålig så borde nån ha klagat och avrått dig från den.
däremot skulle jag tro att många kurser blir fulla fort så man får ta en tid lite senare..
jag tror du kommer ha skitkul å lära dig en massa vilken du än går!
lycka till å ha de skoj iaf!! -
Tja, det är lätt att laga den godaste soppan om man har
de “bästa” kryddorna !ja Naish 2004 har landat i Sverige, det kommer mer info
om testdagar här på steffo./M
-
Gut med testdagar! Da har man ju mojligheten att se hur langt upp pa mattstocken som ens egna slitna prylar kommer (nar man har mojlighet att jamfora med mattstocken sjalv)
/Freddan
-
du kan väl skriva här sen hur det gick så man får reda på hur dåliga grejer man har.
tänk om man e helt lurad å åker omkring å tycker det e en skön drake man å så visar det sig att det är helt fel. pinsamt värre! -
Svar till:
jag tror nog de flesta är bra. hade nån varit dålig så borde nån ha klagat och avrått dig från den.
däremot skulle jag tro att många kurser blir fulla fort så man får ta en tid lite senare..
jag tror du kommer ha skitkul å lära dig en massa vilken du än går!
lycka till å ha de skoj iaf!![/ QUOTE ]
Jag kan direkt säga att den där Mårten ska ni akta er för han e helt knas
-
Vem, eller snarare var är Mårten?
eller var det en skvätt ironi med där?
-
Det är inte illa! Så många kiteskolor i Sverige och alla har samma pris. Följer det inte marknadslagarna och blir bättre priser vid större utbud? Verkar som alla vill vara med och göra sin del av kakan. Inte illa 300 kr i timmen skattefritt. Kan inte tänka mig att det är moms inräknat i kurserna eller att man får kvitto???
Logga in för att svara.