Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bästa midjeselen?

• Bästa midjeselen?

Publicerad av teda på 3 mars, 2004 vid 21:53

Verkar som alla dyrkar Mau Magic men hmm finns det inga andra bra alternativ, funderar tex på Cabrinhas selar, e dom chysta (någon som provat den från 04?) ?
    Förslag på butik i skåne ?

teda svarade 20 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    3 mars, 2004 vid 21:57

Globeriders sele ser väldigt bra ut! Mvh Bengt

• patrikol

Medlem
    3 mars, 2004 vid 22:25

Har själv en Cabrinha sele funkar ok men min är den billigare varianten för cirka 800:- dom har en dyrare som skall vara väldigt bra kostar dock en bra bit över tusenlappen. Men dom där Maui Magic kostar lika mycket så prova dig fram det är ju som med allt annat i olika storlekar och utformning testa och se vilken som passar dig bäst. Oavsätt så kommer du att få en av dom bästa selarna som finns varför inte prova även globerider selen som Bengt rekomenderade den kanske passar dig bäst.

• nilsson

Medlem
    3 mars, 2004 vid 22:58

Svar till:

Globeriders sele ser väldigt bra ut! Mvh Bengt

[/ QUOTE ]
    I ärligghetens namn skall jag säga att jag använder Maui Magic sele själv, både sitt och midje beroende på hur min ryggskada känns, men GLK selen ser bra ut kolla själv på denna tråd http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=179265&page=&view=&sb=5&o=&fpart=1&vc=1

• skutt

Medlem
    4 mars, 2004 vid 07:48

Prolimit selarna är hur sköna som helst har bara haft en kite sele men har förbrukat många windsurfselar , Har en prolimit weist PRO den skönaste jag haft .
    CC ( wallen länk högst upp på sidan säljer ut dom till bra pris )

• putte

Medlem
    4 mars, 2004 vid 07:58

Själv dyrkar jag ju Maui, men Cabrinhas grejor med impactskydd verkar finfina…

• teda

Medlem
    4 mars, 2004 vid 08:23

ok .. tackar för alla svar .. skall prova några stycken o se va det blir smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bästa midjeselen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.