Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bästa midjeselen

• Bästa midjeselen

Publicerad av lolve på 13 september, 2005 vid 17:01

hellu.
    nu är det nog dags att skaffa en midjesele.
    så jag undrar vilken är den bästa/och har samtidigt ett bra pris.??
    har hör att en del midjeselar glider upp i armhålan.
    vilken sele gör inte det? (eller det finns ingen? confused.gif handlar bara på hur haårt man spänner:S)

och internetadressen, om det finns nån

lolve svarade 19 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • tdk

Medlem
    13 september, 2005 vid 19:29

NP 3D pro glider INTE upp till armhålorna.. Finns hos surfersparadise.. Annars kan du prova att söka här.. Har diskuterats förr..

• bergelin

Medlem
    13 september, 2005 vid 19:36

North Sails Cross är min absoluta favorit..

Finns att köpa på bland annat http://www.wallen.se!

• surfjohan

Medlem
    13 september, 2005 vid 19:59

Har en Prolimit Hybrid Waist. Tycker den sitter riktigt bra och ger bra stöd för ryggen. http://www.pro-limit.com/displayitemv2.php?item_id=1302

• chrillecarlsjo

Medlem
    13 september, 2005 vid 21:29

Körde oxå med en Pro Limit Hybrid innan, men bytte till en Pat Love TFM Contour, hur jävla skön som helst!
    /C

• bertoni

Medlem
    14 september, 2005 vid 05:53

Svar till:

NP 3D pro glider INTE upp till armhålorna.. Finns hos surfersparadise.. Annars kan du prova att söka här.. Har diskuterats förr..

[/ QUOTE ]

Kan bar hålla med, det är den bästa sele jag har kört med. Den automatiska kroken är grymt skön! laugh.gif

• lolve

Medlem
    14 september, 2005 vid 06:36

är denna bra? shocked.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA