Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bästa selet för wave?

• Bästa selet för wave?

Publicerad av anonym-anvandare på 31 augusti, 2005 vid 12:09

Är på jakt efter ett nytt sele. Något att köra vågor och lite freestyle i. Har varit ganska sugen på Da Kines Thermoform. Dyrt som fan men verkar schyst. Norths Cross verkar ju också trevligt. nån som använder något av dessa eller har något annat sele som rekomenderas?

_alexander svarade 19 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    31 augusti, 2005 vid 12:16

North supercross kör jag på, är inget annat än nöjd.

Bor du i GBG kan du dra in på UdensSport å testa dig fram till vilken sele du tycker passar dig.
    En bra sele gör halva surfdagen.

• tdk

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 14:03

Neil Pryde 3D pro midjesele använder jag. Grymmt skön! Sitter kvar på samma ställe hela dagen. Har lite skydd för ryggen med. En liten nackdel kan ju vara att den inte har några snabbfästen för kroken. Tar kanske 10sekunder längre att ta och på sig. Men den släpper å andra sidan inte.. wink.gif

• bertoni

Medlem
    1 september, 2005 vid 07:09

Svar till:

Neil Pryde 3D pro midjesele använder jag. Grymmt skön! Sitter kvar på samma ställe hela dagen. Har lite skydd för ryggen med. En liten nackdel kan ju vara att den inte har några snabbfästen för kroken. Tar kanske 10sekunder längre att ta och på sig. Men den släpper å andra sidan inte.. wink.gif

[/ QUOTE ]
    Håller med fullständigt! Den är riktigt skön att segla med, den ”automatiska kroken” är suverän!

• charlieb

Medlem
    1 september, 2005 vid 12:03

Da Kine Thermoform är riktigt skön, kolla in deras nya Nexus också dessa två slår NP på fingrarna tycker jag!

• surfmanj

Medlem
    1 september, 2005 vid 13:09

Har en Prolimit Kite sele! Grymt skön! Liten krok och sitter som en hanske!! GRYM!!

• _alexander

Medlem
    1 september, 2005 vid 13:15

jag kör också på prolimits kitepro sele som jag är grymt nöjd med!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bästa selet för wave?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.