Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Session › Bästa spotten ?
-
Bästa spotten ?
Posted by anonym-anvandare on 31 mars, 2005 at 05:36Om man skall ta en taxi till nån spot, till vart skall
man be chaffisen att köra då?rocco replied 19 years, 6 months ago 13 Members · 25 Replies -
25 Replies
-
Svar till:
Beror lite på var man bor, antar jag….
[/ QUOTE ]
Nej, hur mycket pengar man har…Jag åkte taxi från Kalmar och hem en gång (över 16mil)
-
då måste jag nog hänga på skrytandet…. jag åkte taxi från Kalmar till Arlanda…ca 46mil…
-
Svar till:
då måste jag nog hänga på skrytandet…. jag åkte taxi från Kalmar till Arlanda…ca 46mil…
[/ QUOTE ]
en gång åkte jag taxi i tre dagar (inte non stop).. kanske 150 mil! coolt va!
-
Svar till:
Om man skall ta en taxi till nån spot, till vart skall
man be chaffisen att köra då?[/ QUOTE ]
snackar vi båt-taxi (eller om vi snackar “Gute-taxi”) så e “Tjurudden” ett jevla hett alternativ… -
jag har en polare som jobbar som taxi chaffis
han har åkt över 20000 mil i taxithis one time… at bandcamp…
-
Jag har en gammal polare som åker taxi varje dag.. hela dagarna… han kör den iofs.
-
nästa gång ska jag läsa alla inlägg så upprepningar inte sker i onödan.
-
Hyr en bil istället, 229 dygnet tropr jag det är på någon mack inkl 10 mil, fast det är en renault clio
-
Bästa taxin jag åkt var i Egypten – Hurghada vid årsskiftet… billigt som fn att komma till Colona Center och så kör dom ju som idioter där nere så man kommer fram rätt snabbt … föresten kostade 1 liten bensin 1 spänn och diseln 60 öre .. lite billigare än vad det är här hemma nu.
Log in to reply.