Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Bästa spotten ?

• luuddee

Medlem
    11 juni, 2005 vid 14:35

jag åkte taxi igår

• zoolander

Medlem
    12 juni, 2005 vid 17:40

jag me.. 2 gånger

• sj0gren

Medlem
    12 juni, 2005 vid 22:16

Det är schööönt att åka taxi

• patrikol

Medlem
    12 juni, 2005 vid 22:24

Maui

• luuddee

Medlem
    13 juni, 2005 vid 21:00

fan va coolt får ja din autograf

• surfmc

Medlem
    14 juni, 2005 vid 22:59

Svar till:

Bästa taxin jag åkt var i Egypten – Hurghada vid årsskiftet… billigt som fn att komma till Colona Center och så kör dom ju som idioter där nere så man kommer fram rätt snabbt grin.gif … föresten kostade 1 liten bensin 1 spänn och diseln 60 öre .. lite billigare än vad det är här hemma nu. frown.gif

[/ QUOTE ]

Du skulle sagt att du ville åka buss så hade de plockat upp fler längs vägen och du hade inte behövt betala lika mye. Så funka de i sharm i alla fall.

• zoolander

Medlem
    16 juni, 2005 vid 08:48

klart att du får.. skicka ett kuvert med 200kr plus frimärken och en adress att returnera det till så ska du få min signatur!

• luuddee

Medlem
    16 juni, 2005 vid 08:49

faaan va coooolt. ska genast skicka.

• patrikol

Medlem
    16 juni, 2005 vid 09:42

Jag måste ha en jag med! smile.gif

• rocco

Medlem
    18 juni, 2005 vid 18:21

Svar till:

Svar till:

Bästa taxin jag åkt var i Egypten – Hurghada vid årsskiftet… billigt som fn att komma till Colona Center och så kör dom ju som idioter där nere så man kommer fram rätt snabbt grin.gif … föresten kostade 1 liten bensin 1 spänn och diseln 60 öre .. lite billigare än vad det är här hemma nu. frown.gif

[/ QUOTE ]

Du skulle sagt att du ville åka buss så hade de plockat upp fler längs vägen och du hade inte behövt betala lika mye. Så funka de i sharm i alla fall.

[/ QUOTE ]

I Hurghada var det typ som så att om det satt en nisse o körde och en o försökte ropa in folk så var det mini-bus .. men de vanliga cabarna kunde ju med agera buss .. dom e lite lustiga…. grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 25 svar juni 2005
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA