Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Session › Bästa spotten ?
-
Svar till:
Bästa taxin jag åkt var i Egypten – Hurghada vid årsskiftet… billigt som fn att komma till Colona Center och så kör dom ju som idioter där nere så man kommer fram rätt snabbt … föresten kostade 1 liten bensin 1 spänn och diseln 60 öre .. lite billigare än vad det är här hemma nu.
[/ QUOTE ]
Du skulle sagt att du ville åka buss så hade de plockat upp fler längs vägen och du hade inte behövt betala lika mye. Så funka de i sharm i alla fall.
-
klart att du får.. skicka ett kuvert med 200kr plus frimärken och en adress att returnera det till så ska du få min signatur!
-
Svar till:
Svar till:
Bästa taxin jag åkt var i Egypten – Hurghada vid årsskiftet… billigt som fn att komma till Colona Center och så kör dom ju som idioter där nere så man kommer fram rätt snabbt … föresten kostade 1 liten bensin 1 spänn och diseln 60 öre .. lite billigare än vad det är här hemma nu.
[/ QUOTE ]
Du skulle sagt att du ville åka buss så hade de plockat upp fler längs vägen och du hade inte behövt betala lika mye. Så funka de i sharm i alla fall.
[/ QUOTE ]
I Hurghada var det typ som så att om det satt en nisse o körde och en o försökte ropa in folk så var det mini-bus .. men de vanliga cabarna kunde ju med agera buss .. dom e lite lustiga….
Log in to reply.