Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Bästa spotten ?

• luuddee

Member
    11 juni, 2005 at 14:35

jag åkte taxi igår

• zoolander

Member
    12 juni, 2005 at 17:40

jag me.. 2 gånger

• sj0gren

Member
    12 juni, 2005 at 22:16

Det är schööönt att åka taxi

• patrikol

Member
    12 juni, 2005 at 22:24

Maui

• luuddee

Member
    13 juni, 2005 at 21:00

fan va coolt får ja din autograf

• surfmc

Member
    14 juni, 2005 at 22:59

Svar till:

Bästa taxin jag åkt var i Egypten – Hurghada vid årsskiftet… billigt som fn att komma till Colona Center och så kör dom ju som idioter där nere så man kommer fram rätt snabbt grin.gif … föresten kostade 1 liten bensin 1 spänn och diseln 60 öre .. lite billigare än vad det är här hemma nu. frown.gif

[/ QUOTE ]

Du skulle sagt att du ville åka buss så hade de plockat upp fler längs vägen och du hade inte behövt betala lika mye. Så funka de i sharm i alla fall.

• zoolander

Member
    16 juni, 2005 at 08:48

klart att du får.. skicka ett kuvert med 200kr plus frimärken och en adress att returnera det till så ska du få min signatur!

• luuddee

Member
    16 juni, 2005 at 08:49

faaan va coooolt. ska genast skicka.

• patrikol

Member
    16 juni, 2005 at 09:42

Jag måste ha en jag med! smile.gif

• rocco

Member
    18 juni, 2005 at 18:21

Svar till:

Svar till:

Bästa taxin jag åkt var i Egypten – Hurghada vid årsskiftet… billigt som fn att komma till Colona Center och så kör dom ju som idioter där nere så man kommer fram rätt snabbt grin.gif … föresten kostade 1 liten bensin 1 spänn och diseln 60 öre .. lite billigare än vad det är här hemma nu. frown.gif

[/ QUOTE ]

Du skulle sagt att du ville åka buss så hade de plockat upp fler längs vägen och du hade inte behövt betala lika mye. Så funka de i sharm i alla fall.

[/ QUOTE ]

I Hurghada var det typ som så att om det satt en nisse o körde och en o försökte ropa in folk så var det mini-bus .. men de vanliga cabarna kunde ju med agera buss .. dom e lite lustiga…. grin.gif

Page 2 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Bästa spotten ?

You must be logged in to create new discussions.