Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bästa startpaketet?
-
Suveränt med alla tips!
När jag väl har gått kurs och funnit det kul och sedan vet vilken bräda jag vill ha är det bara att sätta igång på allvar!
Såg förresten en kille i Apelviken som hade en kärra bakom sin cykel som transportmedel till surfet. Finns det någon som har tips på lämlig kärra som kan kopplas till cykel och om ja, var man kan införskaffa en sådan och vad de ungefär kostar?
Hoppas nu bara att sommaren blir bra – för jag kommer antaglien att få bada en hel del…..
:confused2:
-
Inge_Vind;467119 wrote:Suveränt med alla tips!
När jag väl har gått kurs och funnit det kul och sedan vet vilken bräda jag vill ha är det bara att sätta igång på allvar!
Såg förresten en kille i Apelviken som hade en kärra bakom sin cykel som transportmedel till surfet. Finns det någon som har tips på lämlig kärra som kan kopplas till cykel och om ja, var man kan införskaffa en sådan och vad de ungefär kostar?
Hoppas nu bara att sommaren blir bra – för jag kommer antaglien att få bada en hel del…..
Ingen kärra men annars kan du köpa en lastmoppe :). Fast vet inte om man får köra dom på normala ställen (jag bor på styrsö där har alla lastmoppe).
-
Knatte
Gäst21 maj, 2008 vid 18:44@Inge_Vind 467119 wrote:
Suveränt med alla tips!
Den som söker finner dessa trådar:smile:
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=52513&highlight=cykelk%E4rra
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=30592&highlight=cykelk%E4rra
Logga in för att svara.