Senaste nytt Forums Vågsurfing Bästa surfresemål i Dec/Jan?

• anonym-anvandare

Member
    23 juli, 2002 at 08:27

kolla http://www.wavezones.com

tagahzouht

marocko är bra…men du kommer väl följa flocken eller?

• anonym-anvandare

Member
    24 juli, 2002 at 12:41

…Taghazout. Annars var din länk ruskigt bra.
    /markus

• anonym-anvandare

Member
    24 juli, 2002 at 14:48

Det blir nog Mexico till vintern, svart att vaga upp for gratisbiten. Daremot skulle jag kunna tanka mig Marocko nu om tva veckor och/eller i oktober/november. Har haft en rapissig surfsommar och MASTE kompensera. Vad tror ni om Marocko nu i mitten av Augusti? Eller ngr andra heta tips kanske?

Kjams

//Surchick

Ps. Tackar for lankarna. Rabra – verkligen! Ds.

• anonym-anvandare

Member
    25 juli, 2002 at 06:32

Jag skulle nog försöka med Frankrike. Det blåser för mycket i Marocko under sommaren. Tänk på att alla Kanarieöarnas nordvästsidor är bra vintertid också (särskilt Fuerteventura och Lanzarote). Givetvis blåser även de sönder sommartid eftersom de ligger direkt utanför Marockos kust. Läs lite om Biarritz (Frankrike) i Wavezones.com, skulle tro att det är det närmaste alternativet. Men om du skulle åka i november skulle jag rekomendera en restis till Agadir eller Fuerteventura/Lanzarote.
    Men vad går upp mot Åsa (söder om göteborg) en solig eftermiddag i Juli med sköna sydvästvindar!!

/Markus

• anonym-anvandare

Member
    26 juli, 2002 at 05:47

irland…

ha ha hi hi he he he

//

anders

• anonym-anvandare

Member
    26 juli, 2002 at 12:07

Jo det är nog grymt bra vågor, fast onekligen inget shortsväder…

• anonym-anvandare

Member
    26 juli, 2002 at 15:03

Jag vill bade och. Alltsa dra ivag en vecka omkring den 11/8 och da helst till ngt stalle dar man kan ga nan kurs och battra pa talangen wink.gif. Ska helst vara varm och billigt ocksa. Typ en juste surfcharter el nat (I want it all!). Sedan tankte jag mig aven en tvaveckors-tripp i manadsskiftet Okt/Nov, dock inte till Irland, jag vill ha SOL! De dar 4 veckorna i Dec/Jan tror jag nog jag kommer att spendera i Mexico iallafall. Men alla lysande tips ar naturligtvis valkomna.

//Surfchick

• anonym-anvandare

Member
    29 juli, 2002 at 06:52

Jag skall förmodligen iväg till Lanzarote två veckor i början av november (har lyckats övertala lillebrorsan att surfing är något för honom). På Lanzarote finns som bekant europas bästa surfskola: [url=”http://www.surfschoollanzarote.com.”]www.surfschoollanzarote.com.[/url] Kolla upp dem! Jag var där i april innan jag stack till Marocko och det är värt varenda liten peng! De har väldigt duktiga instruktörer på alla nivåer, bl.a en f.d Europamästare i Longboarding.

/Mackan

• anonym-anvandare

Member
    29 juli, 2002 at 06:59

ey surfchick…[censored] i surf skola…

men ett annat hett tips är frankrike / spanien / portugal om du vill ha sol… däremot är det belamrat med tyskar…

hörde att lacanu (felsttavat) var som ett tyckt disneyland

jag vet att folk brukar dra dit runt den 15/8 och framåt så lägg in en eftrelysning på konfen vet ja…

annars iRLAND!!!!!!!

//

anders

• anonym-anvandare

Member
    31 juli, 2002 at 06:27

va är det censur på den här jävla skit konfen..sicket jävla mög…!!!

• anonym-anvandare

Member
    31 juli, 2002 at 19:16

Vårda ditt språk istället.

• anonym-anvandare

Member
    2 augusti, 2002 at 19:57

Tbx i Svea igen, kan nu åter skriva med å, ä och ö. Men f-n vilken tid det tar att vanja sig vid svenskt tangentbord. Whatever- Lanza låter lysande. Jag måste dock dra innan den 15:e, typ den 10:e för att hinna med.

Mastodontkjams till er smurfpojkar för alla lysande tips etc. È dock lite nyfniken på vad som står bakom cencuren. Annars helt med på att språket bör vårdas. Kan nog gissa mig till de flesta versioner av “våtdrömskomentarerna”. Hoppet om en orginell överaskning kvarstår dock – NOT!!!

Nje, klarar mig faktiskt utan, men tack endå! wink.gif

//Surfchick

• anonym-anvandare

Member
    3 augusti, 2002 at 16:24

Blev medbjuden till Frankrike idag. Övriga smurfers drog i morse (de bilar). Jag har dock en del att ta tag i här hemma så jag måste vara kvar en vecka till. Tänkte flyga ned och möta upp dem. Behöver nu tips om var man kan få tag på flygstol till bra pris samt vilka flygbolag som é justa vad gäller brädan. Vill dels att den ska vara hel då den kommer fram och så inga (el. inte allt för stora) extrakostnader.

Kjams

//Surfchick

• anonym-anvandare

Member
    5 augusti, 2002 at 05:46

Air France försökte skinna mig när jag åkte mellan Casablanca och Paris. Prata med dem innan så att de inte försöker få dig att betala kilopris för speciallast (naturligtvis lyckades de inte.)! Jag har åkt med lite olika flygbolag som har tagit allt mellan 0 och 800 kr. Men 400 är nog en hyfsad prisnivå som de flesta har.
    Ha det grymt i Frankrike, jag blir riktigt avundsjuk!
    markus

• anonym-anvandare

Member
    5 augusti, 2002 at 13:30

Hur packar man brädan för att den ska hålla sig hel under flygtransporten? Har ju såklart ett fodral men inte f-n kan väll det räcka, eller? Skruvar naturligtvis loss fenorna, men utöver det?

Kjams

//Surfchick

Page 2 of 3

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Bästa surfresemål i Dec/Jan?

You must be logged in to create new discussions.