Senaste nytt Forums Vågsurfing Bästa surfresemål i Dec/Jan?

• anonym-anvandare

Member
    5 augusti, 2002 at 19:04

Den adressen funkar ju inte men jag fann deras hemsida ändå. Lyckades dock inte få ut ngn vettig info ur den sidan. Jag skulle vilja veta hur lång en kurs är (hur många dagar). Vilka veckodagar börjar kurserna. Får man ngn rabatt om man har med sig egna grejor. Och sist men inte minst. Vad kostar kurserna samt vad är det för pris på det boende man kan boka genom dem.

Har nån koll så posta infon snarast!

//Surfchick

• anonym-anvandare

Member
    6 augusti, 2002 at 05:32

I runda svängar kostar 5 dagar inkl mat och utrustning 1900 kr, men då ingår ju naturligtvis inte boende. Skolan hämtar med bil i Costa Teguise eller Puerto del Carmen. Nej, jag tror inte att man får någon rabatt om man har egna grejor eftersom jag hade en egen bräda med mig men inte märkte av någon prisminskning. Skolan kan fixa boende i Caleta de famara om man säger till i god tid innan. Vi betalade runt tvåtusen för en lägenhet i en vecka. Kursen börjar vilken veckodag som helst efersom det finns ett gäng instruktörer för olika nivåer, vilket innebär att man hamnar i den gruppen som passar bäst.

/markus

• anonym-anvandare

Member
    6 augusti, 2002 at 11:22

Ska du dra till Frankrike och inte behöver åka ner nån speciell dag så åk med Goodjet! Man kan åka med för 1kr + 80 kr avgift till Paris om man bara bokar en dag eller två innan. Kolla på deras hemsida. Sen tar man bara tåg därifrån för ca 4-600kr till Biarritz.
    Goodjets enda avgift för bräda är 180kr men det är inte säkert du behöver betala den.

• anonym-anvandare

Member
    11 augusti, 2002 at 00:31

Bali funker under alle forhold..alt fra reefbreaks, slow (sten) breaks til beachbreaks….kom før november for så er det regntid, og det pisser ned i 3 mdr…ellers kan du jo altid smutte til cabarete og lærw at kite…hvis du vl ha spot- guide til bali kan du bare spørge…p.s. det er oissebilligt at bo på bali ..vi brände 7000 på 3.mdr. incl boende, incl. board

• anonym-anvandare

Member
    12 augusti, 2002 at 12:23

Tack för all bra info men jag är tyvär fortfarande kvar i Sthlm. Next time… För att göra en lång historia kort kan man säga att min inbjudan återtogs och därför är jag kvar här. Har dock funnit annat att sysselsätta mig med men det är klart, inget som ens kommer i närheten av surfari i Frankrike.

Kjams

//Surfchick

• anonym-anvandare

Member
    12 augusti, 2002 at 17:58

Mkt mygg och sånt där, eller?

//Surfchick

• anonym-anvandare

Member
    12 augusti, 2002 at 20:50

Vi är tre pers som ska till danmark om en vecka så om du vill kan du ju hänga på där!
    Jag åker från sthlm den 20 till ronneby sen möts vi upp i götet den 21:e (är det planerat…)och tar båten över till danmark!
    Om du är intresserad så är det bara till att mejla mig på benny_svensson@hotmail.com så kan jag höra med dem andra killarna om det är ok.Men alla är ute efter att åka så billigt som möjligt och ju fler folk i bilen…
    //Benny

Page 3 of 3

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Bästa surfresemål i Dec/Jan?

You must be logged in to create new discussions.