Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bästa svenska vindsurfingbilden – kvalificering!

• ola_p

Medlem
    24 september, 2008 vid 01:17

@Bizonoxe 502105 wrote:

Riktigt fet,!! Har ingen större upplaga av den? :santa:

Kul att folk tycker om den… Jag kan nog ordna en stor papperskopia om så önskas. Om jag inte missminner mig så e den skarp och obeskuren. Så den borde hålla för en plansch om man vill. Fler från samma dag finns på flickr, http://flickr.com/search/?q=torö&w=7629652%40N08

Ska leta lite i arkiven efter bra bilder eftersom det efterfrågas. Har några favoriter som Jonatan plåtat också, återkommer när jag haft tid att leta efter dem.

Ola H.s framegrab från Åsa är ju också grym… Så hård känsla i den. å CCs å… Mycket bra bilder är det.

499A0118

• swe-496

Medlem
    24 september, 2008 vid 03:40

Den här bilden tycker jag är grymt fin. Skönt ljus.

Bilden är tagen av Carl N på Jeppe B 27 Okt 2006 på Torö.

• olandersson

Medlem
    24 september, 2008 vid 05:29

@styret 502119 wrote:

Fick ni lära er läsa på industrigymnasiet i Olofström eller?

Jag gick faktiskt fordonsprogrammet och nej där ingick ingen undervisning i svenska.

• lars_k

Medlem
    24 september, 2008 vid 05:39

Gillar denna, jag drar av en rökare i magic cross-off Apelviken 071109.
    Tagen av Magne Janitz N244:

• fnassel

Medlem
    24 september, 2008 vid 06:10

Den här var ju också rätt fet Ola!
    Höll utrustningen Marcus?

• norwaii

Medlem
    24 september, 2008 vid 06:18

jompa s-84spray.jpg

• glader

Medlem
    24 september, 2008 vid 06:19

Det var en fotograf som tog hysteriskt snygga bilder för GP. Minns några på Daniel Borgelind och det mest fotogeniska (så måste det heta!) seglet som finns, NP RS. Några av dessa måste vara kandidater. Ingen som kan få fram några av dessa?

Hittade två snygga här, http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=56497#8, som jag tror är av denna fotograf, men även om de är snygga så minns jag att jag sett ännu mycket snyggare.

• jester

Medlem
    24 september, 2008 vid 06:28

glader: elmrin.se, klicka på Photos/Sport, så ser du en som togs i TT häromsistens

• poppo

Medlem
    24 september, 2008 vid 06:40

ett första bidrag från Uppsala:

2629149178_e1f745964b.jpg

Surfare: Ola Lustig innanför UVK:s brygga vid Alnäs, Foto: undertecknad

• glader

Medlem
    24 september, 2008 vid 06:54
    Jester;502152 wrote:
    glader: elmrin.se, klicka på Photos/Sport, så ser du en som togs i TT häromsistens

Ja, den är grym. Då anmäler jag den som kandidat!

• jps

Medlem
    24 september, 2008 vid 07:58

@Jester 502152 wrote:

Snygga bilder!

• fnassel

Medlem
    24 september, 2008 vid 08:16

@Jester 502152 wrote:

Inte för att den hör till tävlingen, men den på Sanders som har tagit av sig huvudet är ju helt underbar!

• bopung

Medlem
    24 september, 2008 vid 09:19

ola h´s första har något speciellt över sig. det ser verkligen rått ut, som en trettonde månad som är värre än både januari, februari och regniga november tillsammans.

/gustav

• kronaldo

Medlem
    24 september, 2008 vid 10:28

Kom att tänka på bilderna jag såg på konfen för ett tag sen “gotland levererar” där finns ett antal kandidater. Postade av bla. Pelle B; http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=53633&highlight=gotland+levererar

• mats_o

Medlem
    24 september, 2008 vid 12:25

Kent Zeirons bild från Åsa. Undertecknad linslus skuttar… Ljuset och färgerna i vattnet gör den lite bra.

Annars tycker jag Livings bild från Malmö med tornet är spännande. Beskär den en aning och den blir kanon.

Bilderna från Torö 26 okt 06 är också underbara, har själv en bunt därifrån.

Sida 4 av 12

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bästa svenska vindsurfingbilden – kvalificering!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.