Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bästa svenska vindsurfingbilden – kvalificering!
-
Den här bilden på LUWA1111 (Hellman) i vintras förtjänar väl att ses i detta sammanhang. foto. C Harström
-
Detta får bli mitt bidrag. den är rätt hårresande ^^
Foto: Tomas Hansen
-
PennyWise;502503 wrote:Två bidrag
Holy fuck!!!, var är första bilden tagen?????
//Glenn
-
Jag skulle gissa Vilshärad 🙂
Eftersom denna tråden är egobaserad 😉 bidrar jag med en bild från Halmstad -
Pennywise bild
Den första bilden tycker jag också är riktigt tuff -
Denna tråd kommer spåra ur, sanna mina ord, att bringa ordning i denna fråga – herregud, ovanpå detta utmana Toröljuset torde vara omöjligt i sig…..men jag nominerar ogenerat mig själv och mina Åsabilder, den sköna dag då det begav sig med CO och +20m/s, med diagonalhorisonter å allt, grym waveaction förlåter stundom sneda horisonter och dåligt ljus. Kul å se vilka fina dagar som man trots allt har haft i backspegeln genom detta.
Nedan är dock från Gislövshammar a k a Fight club…..
Fredrik
-
Såg att det redan finns ett bidrag från mig. Här kommer ett till. Hoppas det är ok. Jag gillar denna bilden bättre. Det är Andreas Olandersson på Ivösjön i Bromölla.
Har även uppdaterat min hemsida. fredrikdahl.se. Där finns lite mer bilder att titta på./Fredrik
-
-
Dalen 23 juni i år vid den här tiden (kl 21.30) KOLLA UT NU! man blir ju mörkrädd.:(
-
Tuff konkurrens här! Postar ett bidrag från vårens Gotlandstripp.
-
Jesus;502561 wrote:Såg att det redan finns ett bidrag från mig. Här kommer ett till. Hoppas det är ok. Jag gillar denna bilden bättre. Det är Andreas Olandersson på Ivösjön i Bromölla.
Har även uppdaterat min hemsida. fredrikdahl.se. Där finns lite mer bilder att titta på./Fredrik
Denna var ju klart cool vinkel på! Och med fart i. Snyggt!
Logga in för att svara.