Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bästa svenska vindsurfingbilden – kvalificering!
-
appel;504310 wrote:Någon skrev egotråd… Ok det är jag på bilden, men bakom kameran ett Fullproffs: Richard Ström! [URL=”http://www.”][/URL]
Shit va najs bild! Sjukt cool
-
@dr Masse 504334 wrote:
Sköna bilder Arnie!
Och det är mest för att jag önskar att vi vore där i CA med dig å droppade in i de där grymma vågorna!
tack, but what’s stopping you or anybody from coming over? California is waiting for ya; it will blow your mind!!
-
Två nice bilder(förminskade) från en 10 bilders sekvens tagen brorsan för några år sen.
Plats: Fiskebäck
Surfare: Okänd
Foto: Ola Fagerström -
Det är konstigt att man kan bli så sugen på att surfa i Fiskebäck igen!
På söndag skall jag inviga min nyinköpta speedrigg där! -
Mina grymmaste bilder är på film…har ingen scanner men hittade en fulscannad…dvs dia fotat med sunkig digitalkamera på ljusbord ca 2001 eller nå’t. Från en riktigt bra Wave Classic.
🙂 -
jag tror det är mathias holmberg på en mistral twin, men jag är inte helt säker.
-
@arnout 504517 wrote:
jag tror det är mathias holmberg på en mistral twin, men jag är inte helt säker.
Det kan stämma. Han var med i den tävlingen. Jag har ett brutalt hopp med honom på bild och några riktigt vassa framåtloopsbilder men som sagt på dia….å fyra analoga systemkameror som ligger och möglar….
-
Idag rasslade det in en hel hög grymma bilder… min favorit just nu:
-
Logga in för att svara.