Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bästa våtdräkten

• anonym-anvandare

Medlem
    31 juli, 2005 vid 15:39

npx har funkat bofors för mig.. en arm mudd har börjat släppa i sömmen..men det är ju inget som lite nål och tråd inte fixar..

Liquisole eller aquasure(lite mer lättflytande) ÄR det bästa att jaga med !

Liquisole till neoprenet och Aquasure till att säkra och fixa sömmar..

• jakob_s

Medlem
    31 juli, 2005 vid 15:40

Jag ^

• jester

Medlem
    31 juli, 2005 vid 17:46

Någon som har erfarenhet av Rip Curl Core 5/3? Ser ju iaf ganska go o varm ut

• ola_p

Medlem
    31 juli, 2005 vid 18:04

Liquisole är alldelles för styvt att laga neopren med, efter ett tag så spricker det rungt lagningarna, köp riktigt våtdräktslim istället!

• bonasurf

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 09:44

Fan vad tråkigt med prydedräkterna.
    Jag köpte årets np eclipse 5000 eller vad den heter numera. Och har också fått ett antal cuts efter 3 användningstillfällen. Jag har dessutom konstaterat att den inte har alls samma temperaturregister som tidigare eclipser. Hade 2000 sist tror jag. Den använde jag i 0 gradigt och i 30 graders värme i sydafrika(ja lite svettigt men ok). 2005 års dräkt frös jag i i våras när det var 12 grader och svettades olidligt i härrom dagen i 24 graders värme. Så ska ni köpa en topp of the line våtdräkt för över 3000 kr så skulle jag ge någon annan dräkt en chans och vänta å se om NP hitta tillbaks till sin tidigare höga nivå de närmaste åren.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bästa våtdräkten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.