Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bästa vindsurfingblaskan

• Bästa vindsurfingblaskan

Publicerad av gammelsurfen_ på 7 mars, 2007 vid 19:16

Funderar på att slå på stort och börja prenumerera på en vindsurfingtidning.
    Så min fråga till er är, vilken är den bästa och var kan den köpas eller har den någon hemsida?

imported_macts svarade 17 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • callep

Medlem
    7 mars, 2007 vid 19:54

tyska surf, men kan du inte tyska är ju engelska windsurf bra..

• the_novice

Medlem
    7 mars, 2007 vid 19:57

Jag gillar den franska Planche Mag starkt, särskilt deras extra nummer i mars varje år där dom testa i stort sett allt utom riktiga race grejor, men övriga europeiska är väl också helt ok.
    Dom amerikanska tycker jag däremot håller en lägre nivå med mest en massa reklam för märken som är stora därborta och relativt ointressanta för oss… (dom tycker säkert samma sak om våra)

• calle_b

Medlem
    7 mars, 2007 vid 22:12

Boards och Windsurf från UK är fina tycker jag.. har ofta sköna tips o trix, grymma bilder, och hyfsade tester. (kan vara lite luddiga ibland, men i övrigt helt ok) Boards säger jag.

• oaxen

Medlem
    8 mars, 2007 vid 07:47

Jag tycker ni är enkelspåriga.

Man kan väl inte bara läsa en vs-tidning? Boards, Windsurf, Surf, Windsurfing och Windsport köper jag regelbundet när resp nummer har bra innehåll.

• borje

Medlem
    8 mars, 2007 vid 08:29

Har senaste Windsurf, den med filmen, kommit ut i Interpressbutikerna ännu?

• gammelsurfen_

Medlem
    8 mars, 2007 vid 09:21

vad har internetpressbutikerna för hemsidor?

• davo

Medlem
    8 mars, 2007 vid 12:13

Well spoken Oåxen. En fet framsida o ett fläskigt innehåll o man är ju torsk oavsett tidning.
    /David

• _frippe_

Medlem
    8 mars, 2007 vid 22:15

@gammelsurfen_ 368861 wrote:

vad har internetpressbutikerna för hemsidor?

http://www.interpress.se

• borje

Medlem
    9 mars, 2007 vid 06:28

För de intresserade kan jag meddela att jag mejlade Interpress och fick beskedet att Windsurf kommer ut i butikerna vecka 12.

• imported_macts

Medlem
    9 mars, 2007 vid 17:30

Har svårt att välja mellan Windsurf och Boards, tycker båda är bra. Brukar köpa (och ibland prenumerera) på båda.
    Tycker Boards tester är bättre än Windsurfs (känns mer genomarbetade) men att w-surf har bättre “lifestyle” och tävlingsreportage.

Tyska surf har ju mycket staplar, grafer odyl enligt tyskt manér, men min skoltyska räcker inte riktigt till för att fatta den helt.
    Franska tidningarna går bort för mig pga grymma språkproblem…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bästa vindsurfingblaskan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.