Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bästa vindsurfingblaskan
-
Bästa vindsurfingblaskan
Publicerad av gammelsurfen_ på 7 mars, 2007 vid 19:16Funderar på att slå på stort och börja prenumerera på en vindsurfingtidning.
Så min fråga till er är, vilken är den bästa och var kan den köpas eller har den någon hemsida?imported_macts svarade 17 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
tyska surf, men kan du inte tyska är ju engelska windsurf bra..
-
Jag gillar den franska Planche Mag starkt, särskilt deras extra nummer i mars varje år där dom testa i stort sett allt utom riktiga race grejor, men övriga europeiska är väl också helt ok.
Dom amerikanska tycker jag däremot håller en lägre nivå med mest en massa reklam för märken som är stora därborta och relativt ointressanta för oss… (dom tycker säkert samma sak om våra) -
Boards och Windsurf från UK är fina tycker jag.. har ofta sköna tips o trix, grymma bilder, och hyfsade tester. (kan vara lite luddiga ibland, men i övrigt helt ok) Boards säger jag.
-
Jag tycker ni är enkelspåriga.
Man kan väl inte bara läsa en vs-tidning? Boards, Windsurf, Surf, Windsurfing och Windsport köper jag regelbundet när resp nummer har bra innehåll.
-
Har senaste Windsurf, den med filmen, kommit ut i Interpressbutikerna ännu?
-
Well spoken Oåxen. En fet framsida o ett fläskigt innehåll o man är ju torsk oavsett tidning.
/David -
-
För de intresserade kan jag meddela att jag mejlade Interpress och fick beskedet att Windsurf kommer ut i butikerna vecka 12.
-
Har svårt att välja mellan Windsurf och Boards, tycker båda är bra. Brukar köpa (och ibland prenumerera) på båda.
Tycker Boards tester är bättre än Windsurfs (känns mer genomarbetade) men att w-surf har bättre “lifestyle” och tävlingsreportage.Tyska surf har ju mycket staplar, grafer odyl enligt tyskt manér, men min skoltyska räcker inte riktigt till för att fatta den helt.
Franska tidningarna går bort för mig pga grymma språkproblem…
Logga in för att svara.