-
Båstad?
jag ska upp o hälsa på en vindsurfande polare i båstad…finns det några bra spots i dom trakterna som funkar för både vindsurf o kajt?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Båstad?
jag ska upp o hälsa på en vindsurfande polare i båstad…finns det några bra spots i dom trakterna som funkar för både vindsurf o kajt?
Nej, vindsurfing är förbjudet där ;).
Kolla http://spotguide.kicks-ass.net/x/default.asp?Area=14a13&WindDir=0&ps=1
ja jag har ju såklart kollat där..jag undrar mest om d finns nåt ställe som inte är som Klagshamn, Lomma m.fl. där man av nån anledning inte blandar sporterna eftersom jag vill ut me en stackars vindurfare.
Jag menar det ;).
Tror inte de har några sådana “regler” men kolla med Sam Hansson, Löv1 eller Mårten Björnsson för att vara på den säkra sidan.
När jag kajtade uppe i Båstad så var det rätt så ordentliga vågor längs hela stranden norr om stan, tror vi var i höjd med Malen och det blåste väl typ 7m/s. Är det alltid vågor där när det blåser SV-NV eller det är bara vissa specifika förhållanden? Finns det plattvatten om man rör sig en bit därifrån åt något håll?
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Båstad?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.