• Båstad?

Publicerad av lancce på 9 juni, 2010 vid 05:45

jag ska upp o hälsa på en vindsurfande polare i båstad…finns det några bra spots i dom trakterna som funkar för både vindsurf o kajt?

lancce svarade 14 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • lima-ko

Medlem
    9 juni, 2010 vid 10:17

Nej, vindsurfing är förbjudet där ;).
    Kolla http://spotguide.kicks-ass.net/x/default.asp?Area=14a13&WindDir=0&ps=1

• lancce

Medlem
    9 juni, 2010 vid 11:01

ja jag har ju såklart kollat där..jag undrar mest om d finns nåt ställe som inte är som Klagshamn, Lomma m.fl. där man av nån anledning inte blandar sporterna eftersom jag vill ut me en stackars vindurfare.

• lima-ko

Medlem
    9 juni, 2010 vid 15:11

Jag menar det ;).
    Tror inte de har några sådana “regler” men kolla med Sam Hansson, Löv1 eller Mårten Björnsson för att vara på den säkra sidan.

• lancce

Medlem
    8 juli, 2010 vid 11:03

När jag kajtade uppe i Båstad så var det rätt så ordentliga vågor längs hela stranden norr om stan, tror vi var i höjd med Malen och det blåste väl typ 7m/s. Är det alltid vågor där när det blåser SV-NV eller det är bara vissa specifika förhållanden? Finns det plattvatten om man rör sig en bit därifrån åt något håll?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.