Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing båt mässan /älvsjömässan/stockholmmässan

• feg

Medlem
    6 november, 2004 vid 09:04

Kolla in http://www.scandinavianboatshow.com.

Utställare som jag har för mig brukar vara vindsurf/kitesurf/wakeboard/vattenskidor osv:
    – BUNK
    – Megascene Distribution AB

I vilken omfattning de har vindsurfinggrejer i år vet jag dock inte. Sen kanske jag missat nåt.

Hursomhelst är det ju alltid kul att gå di och drömma sig bort till sommar, sol, segling, vind, värme, vindsurfing osv osv för att komma bort från detta tråkiga höstrusk.

/feg

• anonym-anvandare

Medlem
    8 november, 2004 vid 09:17

Svar till:

Utställare som jag har för mig brukar vara vindsurf/kitesurf/wakeboard/vattenskidor osv:
    – BUNK
    – Megascene Distribution AB

I vilken omfattning de har vindsurfinggrejer i år vet jag dock inte. Sen kanske jag missat nåt.

[/ QUOTE ]

Har inte Megascene gått i konkurs?
    Megmax gick väl samma öde då det var samma ägare (?)…..

• big_jeppe

Medlem
    10 november, 2004 vid 14:09

Jag var på båtmässan i våras. Då var det väll beli marin,megascene och vindsurfing.se som ställde ut lite windsurfinggrejor. Det var knappast värt biljetten och besväret om du bara vill kolla surfprylar, men är du båtintresserad och skall gå i vilket fall så är det väll OK.
    Jag har för mig att det fanns ganska mycket våtdräkter att köpa.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing båt mässan /älvsjömässan/stockholmmässan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.