Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Båtmässa i Stockholm
-
Båtmässa i Stockholm
Publicerad av dr-masse på 26 februari, 2007 vid 14:32Jahaja, då ere snart båtmässa igen i Stockholm.
Faktiskt så verkar några vindsurfingvänner finnas där:
Skidsport Bromma AB C05:19
Surfbutiken Sverige C05:11
Surfcenter Erstaviksbadet C05:11
Wallen Sports C04:103-11 mars, Älvsjö. Tänkte nog pallra mig dit någon kväll!
davo svarade 17 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Funderar också att åka dit. Alltid kul att drömma om fina båtar.
Kommer det att finnas några feta mässerbjudanden? -
Ingen som ska åka dit ifrån Skåne? Ta i så fall kontakt med mig så kanske ni kan vara hyggliga och ta med en bräda upp?
Ja, jag vet att det finns ett forum för transport – har redan lagt en blänkare där utan respons 🙂
-
jag har två hombres som ska jobba för sjösäkerhetsrådet. hälsa dem från alex så blir de rädda :p kan höra med brädan…
-
Jag var på mässan idag och jag tyckte att det var lite dåligt med inspiration i båsen (vindsurfing) mest några brädor och färdigriggade segel. Inte mycket småprylar, våtdräkter, kläder sådär som kan vara trevligt att handla på en mässa, observera det är min uppfattning så gå och bilda er en egen men har man mycket med pengar så finns det en del sjukt dyra stora båtar att handla…
-
Tänkte kanske gå in då jag ska lämna av en boardbag till en person somjobbar på mässan. FInns det någon anlednng att gå dit senare eller tidigare på mässan?
-
Går man dit sissta dan rätt sent brukar vissa montrar ibland vilja bli av med lite grejjer för att slippa packa ihop allt, så har det vart för mig förut iaf. Jag vet dock inte om det är så nu med de kan ju va värt ett försök, sen ere oftast lite minre folk sissta dagarna me.
-
Var där idag måndag och är besviken på vindsurfingmontrarna. Hade tänkt köpa en mastförlängare och lite nedhalstamp. Gick inte! Visserligen fanns det kilometervis med linor i alla möjliga färger och tjocklekar i andra montrar men inte till salu – Just for show! Inte heller fanns det något ställe där man kunde köpa lite coola surfkläder. De kläder som fanns i surfväg var samma typ som återfinns på landets höst- och vårmarknader. Grymt trist!
Åk inte på mässan om du bara åker dit för vindsurfingmontrarna!
Logga in för att svara.