Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Båtmässan 2003
-
Båtmässan 2003
Publicerad av gurra1978 på 1 mars, 2003 vid 14:48Här är lite bilder från vattensport avdelningen.
anonym-anvandare svarade 21 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Surf-unique var där. Det var lika mycket prylar i montern som i hans garage Mycket prisvärt måste jag säga.
-
Båtmässan i göteborg sög, verkar vara mycket bättre i stockholm. Det enda som fanns här var några överblivna brädor från megamax, kunde inte ens få tag i en fena som jag tänkte köpa. Trodde gtb var sveriges surfstad men jag hade nog fel.
-
Apropå classes vindmätare…det var ju en tråd om dessa för ett tag sedan och man blev ju sugen och sprang och köpte en…efter att ha testat den några gånger slutade vindmätar funktionen att fungera. Den gav helt enkelt inget utslag…men displayen funka och termometern.
Gick tillbaka och fick en ny…skulle testa den men den var stendöd…gick tillbaka igen men då kunde vi konstatera att batteriet var slut (det som medföljde). Fick ett nytt men har inte hunnit testa den på riktigt ännu.
Några fler som haft strul med sina??
Mvh Stefan
-
Jag impulsköpte en naish vågbräda för 7000. ny 02a.
Känns bra än så länge… -
Om man är sugen på en spänningsomvandlare (230 V i bilen, bra till mobil, digitalkamera, bärbar dator m.m) så har Clas Ohlson en för 650 kr som annar kostar 790. Billigare hittar du nog inte. In i ciggutaget, effekt 150 W. Bara där har man ju sparat in entréavgiften på 110 kr.
Vattentät väska för mobilen 149 kr, även det från CO.
Kollade inte så mycket på surfprylarna, har redan allt
-
angående vindmätare.
Min har funkat bra hittils, jag har användt den ett 10 tal gånger och den verkar vissa rätt vindhastighet.
Logga in för att svara.