Senaste nytt › Forums › Båtmässan GBG
-
Båtmässan GBG
Publicerad av Knatte på 4 februari, 2004 vid 06:03Någon som har varit nere på båtmässan i GBG? Fanns det någon bra inom vindsurfing, som gör det lönt att åka ner och kolla? Sugen på några bra erbjudande inom surfing.
Våtdräkter, master osv..ian svarade 20 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Wallen har erbjudande, kolla annonsen uppe till höger.
Jag har dock inte varit där än så jag vet inte vad de visar. MegaScene visar lite Naish kite o kanske ws brädor.
Någon som varit där?
/Magnus -
Jag skall dit på Fredag…men det finns ju alltid lite att kolla på
-
Var där igår. Megascene hade lite 03′ prylar, men inget 04′. Det lät som om det evt. skulle komma in till helgen, men det vet man ju inte…
Wallen hade inte heller så mkt, dock kunde man klämma på den nya förlängaren, kolla på film och snacka med GWC-juniorerna…
Möjligvis kommer det in mera i veckan….
/adde
-
Wallen fixade även in kite prylar i veckan också.
-
vi har rätt najsa dräkter faktiskt, kan vara bra om att säga till hur stor du e så kan vi ta med en i rätt storlek från lagret att testa, spana in på http://www.activesports.se
lev väl
-
Har ni några damdräkter? Jag ska till mässan på söndag.
Har storlek 42 ungefär.//Madeleine
-
Jag var daer igar, men som vanligt sa e utbudet av vindsurf inte alls som det var i borjan av 90-talet, raett kasst om jag far saga min mening.
/Fredrik -
vi har en del riktigt justea damdräkter och de ska nog kunna finnas i din storlek också, vet inte säkert nu.
-
Jag vet inte riktigt om jag har uppfattat ditt inlägg på rätt sätt men visst är det inte särskilt många utställare från vindsurfingsidan där vilket väl får ses som rätt så givet då efterfrågan inte är särskilt stor. OCh visst är det tråkigt.
Sporten verkar vara på tillväxt och förhoppningsvis får vi se mer brädor på mässan i framtiden. Om det var något med wallens monter som du tyckte var särskilt dåligt skulle jag bli väldigt glad om du skulle vilja skriva vad som kan bli bättre i ett e-postmeddelande till mig så att vi kan förbättra detta.
/Ian
Logga in för att svara.