Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing –Battle —

• luuddee

Medlem
    22 april, 2005 vid 16:07

fan .. byt datum på allt istället.

• zoolander

Medlem
    22 april, 2005 vid 16:30

Svar till:

Svar till:

med risk för att låta negativ.. vad händer om det inte blir vind? är det ena datumet reserv eller? i så fall vilket?

annars låter det som en ball grej, finns risk för att jag kommer!

[/ QUOTE ]

hehehe, gillar tanken på att man satsar på att köra den sista datumen å om man då ser att de inte blåser så bestämmer man att köra helgen innan. grin.gif

[/ QUOTE ]

ja.. där har du en poäng! sem porde jag kanske läst på postern lite mer noga! (bortförklaring)

• kaiser

Medlem
    22 april, 2005 vid 16:35

Sluta gnäll d kommer ändå inte bli nån tävling

Nä men ärligt, ligger farligt nära mina tentor. sheizze!

• zoolander

Medlem
    22 april, 2005 vid 16:37

skit i dom.. eller börja plugga nu.. du vet ju när du har dom och när tävlingen är.. kunskapen ska ju sitta för resten av liven
    wink.gif

• gogga

Medlem
    22 april, 2005 vid 17:00

shit va GÖTT Jag kan båda datumen smile.gif

• luuddee

Medlem
    22 april, 2005 vid 17:03

det e nördigt att kunna båda datumen..

• gogga

Medlem
    22 april, 2005 vid 17:06

shit va coolt det är att inte kunna.. låtsas vara upptagen sen egentligen så ska du sitta hemma hos farmor elle rmormor och dricka kaffe..
    Hur moget är det? grin.gif

• rocco

Medlem
    23 april, 2005 vid 11:43

27/5 och 28/5 är nu bokat.. grymt kul! cool.gif

• bohm

Medlem
    23 april, 2005 vid 13:37

Jag fattar inte riktigt hur det går till… tävlar man i heat mot något annat lag (alltså 6 åkare på vattnet samtidigt) eller åker ett lag i taget eller åker man en och en eller hur funkar det?? Ger laget poäng till ETT annat lag som dom tycker ska vinna eller ger laget poäng till flera lag (typ 3p, 2p, 1p)… blir det som en stege med semifinal och final??

• rambo_johnson

Medlem
    23 april, 2005 vid 19:01

Svar till:

Sluta gnäll d kommer ändå inte bli nån tävling

Nä men ärligt, ligger farligt nära mina tentor. sheizze!

[/ QUOTE ]

BAISER, kalrt du ska va me så ska ja visa hur man fetar på redet vis

• hengo

Medlem
    24 april, 2005 vid 04:19

bööööhhhhhh

• martent

Medlem
    24 april, 2005 vid 12:20

man kan säga att det blir som en uppvisning! Man kör tillsammans med sitt lag på vattnet. Inte sammtidigt som de andra lagen. När alla lagen har kört så är det upp till lagen att lägga en röst vilken av de andra lagen dom tycker har kört bäst!

Hur många heat det blir är inte bestämmt det bestämms när vi vet hur många lag som har anmält sig! smile.gif

• nn4an_mike

Medlem
    25 april, 2005 vid 19:21

Helt grymt… Om alla som faktiskt Kan åka kiteboard inte kan ställa upp i tävlingen… så skall jag vara med… för om jag e den enda startande så lär jag väl vinna … eller … sen e det feta sponsor avtal som väntar…. jag kan bli kitesportens svar på backhopparen “örnen” om nu nån minns honom laugh.gif

• zoolander

Medlem
    25 april, 2005 vid 19:58

ingen dum ide.. eftersom man ska ställa upp i lag så kan du och jag bilda ett?!

• pjoter

Medlem
    25 april, 2005 vid 20:10

hahaha, eddie the eagle, honom va de längesen man hörde nåt om!
    om du skaffar lika feta brillor å surfar med så kommer jag bli din fan.

Sida 2 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing –Battle —

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.