Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › –Battle —
-
Hmm…
Vill man göra denna tävling på ett korrekt sätt kan man ju snacka med dom som håller i The Battle, dom har trots allt skydd i form av upphovsrättslagen för namn och koncept (snowboardtävling i falun för de mindre insatta).
-
Svar till:
Hmm…
Vill man göra denna tävling på ett korrekt sätt kan man ju snacka med dom som håller i The Battle, dom har trots allt skydd i form av upphovsrättslagen för namn och koncept (snowboardtävling i falun för de mindre insatta).
[/ QUOTE ]
Och för de som är mindre insatta så är detta em kitetävling!
-
tror inte dom har upphovsrätt på att ha tävlingar inom en surfsport där åkarna åker i lag och dömmer åt varandra, jävligt vanligt inom alla extremsporter
-
Tävlingen heter inte the battle utan vad som står på reklam bladet!! Ganska lätt att missförstå med den överskriften som var innan!
-
För er som letar boende under tävlingen klicka på länken så finns det lite att välja på!!
-
Svar till:
Hmm…
[/ QUOTE ]
Jo Tjena lite bakom flötet va
-
Jag ä nog den enda Old-Boy som kitar ? Det skulle vara kul att bilda ett lag med andra old-boys. Krav: 40+
Hör av er om ni finns
MVH TomW
-
Trots att jag är fostrad i denna gammla hårda skolan, med lusingar av rektorn, så har jag problem med syftningarna, menar kajtande med skiftande framgång. Sen undrar jag när du kommer till Hbg för en sejour?
-
får först ta mig till svedala.. men om jag e vlkommen sen så hade det kanske inte varit helt fel att ses en dag!
-
Mårten, var stack ni i lördags? Inget plattvatten-åka??
/Alex (danmark-traveller)
-
Vi provade lite men det var så byigt! I söndags så provade vi ett nytt ställe söder om klittmölle men det var inte lika bra som i lördags.. Men det var ju hur bra som helst i klittmölle ska lätt åka dit snart igen..
Glöm inte anmäla er till tävlingen kommer bli hur kul som helst!!!
Ha det gött
Logga in för att svara.