Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing –Battle —

• anonym-anvandare

Medlem
    26 april, 2005 vid 23:03

Hmm…

Vill man göra denna tävling på ett korrekt sätt kan man ju snacka med dom som håller i The Battle, dom har trots allt skydd i form av upphovsrättslagen för namn och koncept (snowboardtävling i falun för de mindre insatta).

• brickan

Medlem
    26 april, 2005 vid 23:07

Svar till:

Hmm…

Vill man göra denna tävling på ett korrekt sätt kan man ju snacka med dom som håller i The Battle, dom har trots allt skydd i form av upphovsrättslagen för namn och koncept (snowboardtävling i falun för de mindre insatta).

[/ QUOTE ]

Och för de som är mindre insatta så är detta em kitetävling!

• hengo

Medlem
    26 april, 2005 vid 23:20

tror inte dom har upphovsrätt på att ha tävlingar inom en surfsport där åkarna åker i lag och dömmer åt varandra, jävligt vanligt inom alla extremsporter

• martent

Medlem
    27 april, 2005 vid 07:52

Tävlingen heter inte the battle utan vad som står på reklam bladet!! smile.gifGanska lätt att missförstå med den överskriften som var innan! grin.gif

• martent

Medlem
    27 april, 2005 vid 10:10

För er som letar boende under tävlingen klicka på länken så finns det lite att välja på!! smile.gif

http://www.laholm.se/l_templates/L_PageFull.aspx?id=1348

• rocco

Medlem
    27 april, 2005 vid 12:40

Svar till:

Hmm…

[/ QUOTE ]

Jo Tjena wink.gif lite bakom flötet va grin.gif

• tomw

Medlem
    27 april, 2005 vid 15:36

Jag ä nog den enda Old-Boy som kitar ? Det skulle vara kul att bilda ett lag med andra old-boys. Krav: 40+

Hör av er om ni finns

MVH TomW

• nilsson

Medlem
    29 april, 2005 vid 18:01

Vi är några stycken 40+! Med mer eller mindre framgång.

• zoolander

Medlem
    29 april, 2005 vid 22:42

bengt! du e även +20, det kan ingen ta ifrån dig!

• nilsson

Medlem
    30 april, 2005 vid 19:30

Trots att jag är fostrad i denna gammla hårda skolan, med lusingar av rektorn, så har jag problem med syftningarna, menar kajtande med skiftande framgång. Sen undrar jag när du kommer till Hbg för en sejour?

• zoolander

Medlem
    30 april, 2005 vid 20:01

får först ta mig till svedala.. men om jag e vlkommen sen så hade det kanske inte varit helt fel att ses en dag!

• rusiak

Medlem
    9 maj, 2005 vid 16:54

Mårten, var stack ni i lördags? Inget plattvatten-åka??

/Alex (danmark-traveller)

• martent

Medlem
    9 maj, 2005 vid 19:26

Vi provade lite men det var så byigt! I söndags så provade vi ett nytt ställe söder om klittmölle men det var inte lika bra som i lördags.. Men det var ju hur bra som helst i klittmölle ska lätt åka dit snart igen..

Glöm inte anmäla er till tävlingen kommer bli hur kul som helst!!!

Ha det gött smile.gif

• ermix

Medlem
    11 maj, 2005 vid 09:12

niiice

• anonym-anvandare

Medlem
    11 maj, 2005 vid 16:37

GUD ser ut att gilla oss…Vind på Geeee

Sida 3 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing –Battle —

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.