Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bättre blir det nog inte…. eller?: Alana Blanchard

• mjersen

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 08:09

bra jävla start på dagen!

• tobas

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 09:46

Bara att hålla med 😉

• pewe

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 11:41

yammi!

• acemattias

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 19:30

Nicco, du ar min hjalte!!

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 10:48

jag har ju sagt åt min flickvän att inte tillåta sig bli filmad….

• regfellow

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 17:28

Jag är lite tveksam till att sådan brudar skall åka omkring runt en. Skaderisken skulle öka med en faktor 5. Man skulle praktisera trix som är långt över ens förmåga, få glonackspärr, krocka med diverse andra mindre intressanta objekt i sammanhanget såsom; andra kajtare, båtar, bryggor, bojjar, stenar, träd osv…

“Beach 2011 gick åt helvete. Blir till att bada i vassen i år igen!” är mitt måtto nu för tiden, men att kajta i vassen…

• larappa

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 20:01

Ojojoj!

• spazzacamino

Medlem
    27 oktober, 2010 vid 15:18

ujujuj

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bättre blir det nog inte…. eller?: Alana Blanchard

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.