-
Beach 2007, retusch
Lite off-topic jag vet, men rätt underhållande.
Skickligt…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Beach 2007, retusch
Lite off-topic jag vet, men rätt underhållande.
Skickligt…
Tycker det är rätt skickligt att bli så fet så man måste photoshopa bilder på sig själv.
Men hon är ju skicklig det får man ge henne cred för.
Jag är måttligt imponerad. Hur snyggt var egentligen hennes ass efter retusch?:confused2:
@henkeman70 389711 wrote:
Jag är måttligt imponerad. Hur snyggt var egentligen hennes ass efter retusch?:confused2:
Håller med där men tänk att kunna göra så endå
@henkeman70 389711 wrote:
Jämfört med före så…
rätt hett arsle hon fick, ser ut som mormor asta´s 75 åriga hängröv
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Aviseringar