Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beeris idag??

• algen

Medlem
    10 maj, 2009 vid 11:17

Tänkte vara där från 14.30 å frammåt. Ser ju ut att vara sista dagen på den här “påstömningen” så man är väl mer eller mindre tvungen 🙂

• planing

Medlem
    10 maj, 2009 vid 12:05

Dyker upp vid 4-5 tiden.

• oscarlj

Medlem
    10 maj, 2009 vid 14:46

Var ligger beeris?

• Knatte

Gäst
    10 maj, 2009 vid 15:12
    oscarlj;545721 wrote:
    Var ligger beeris?

Björlanda Kile på Hisingen:smirk:

http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=16&Page=2&WindDir=0&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=69

• tdk

Medlem
    10 maj, 2009 vid 17:14

Jag svek björlanda för ett mission i Jörlanda med fiskebäcks maffian. Inget tråkigt beslut, även om jag känner mig en gnutta skamsen… Dock smakade full patte i 4,7 väldigt gott! 🙂

• algen

Medlem
    11 maj, 2009 vid 19:14

Åh satan… hade bara med mig vågbrädan och 5,2 som största segel till björlanda för det kändes ändå som det var hyffsat tryck i vinden innan jag drog. Väl ute så blåste det verkligen inte tillräckligt så det var ju bara å vända för att hämta stor bräda och 7.2! Uppenbarligen skulle jag kört mer norrut istället! Irriterande att det “slog till” så nära nu i efterhand. Jaja, fuck it, blev ju trots allt en riktigt go vecka med surf 7/7 dagar!

Kan inte någon ta och blåsa upp påsen snabbt nu, för det känns som den har blivit ordentligt tömd…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beeris idag??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.