Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Beeris idag??
-
Beeris idag??
Publicerad av tdk på 10 maj, 2009 vid 07:36Nån som ska ner till beris i eftermiddag?? Tror det kan bli lite lagom gött sen 🙂
algen svarade 15 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Tänkte vara där från 14.30 å frammåt. Ser ju ut att vara sista dagen på den här “påstömningen” så man är väl mer eller mindre tvungen 🙂
-
Knatte
Gäst10 maj, 2009 vid 15:12oscarlj;545721 wrote:Var ligger beeris?Björlanda Kile på Hisingen:smirk:
-
Jag svek björlanda för ett mission i Jörlanda med fiskebäcks maffian. Inget tråkigt beslut, även om jag känner mig en gnutta skamsen… Dock smakade full patte i 4,7 väldigt gott! 🙂
-
Åh satan… hade bara med mig vågbrädan och 5,2 som största segel till björlanda för det kändes ändå som det var hyffsat tryck i vinden innan jag drog. Väl ute så blåste det verkligen inte tillräckligt så det var ju bara å vända för att hämta stor bräda och 7.2! Uppenbarligen skulle jag kört mer norrut istället! Irriterande att det “slog till” så nära nu i efterhand. Jaja, fuck it, blev ju trots allt en riktigt go vecka med surf 7/7 dagar!
Kan inte någon ta och blåsa upp påsen snabbt nu, för det känns som den har blivit ordentligt tömd…
Logga in för att svara.