Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Beeris idag igen!
-
Beeris idag igen!
Publicerad av johnjrambo på 8 oktober, 2009 vid 08:39Jag drar dit vid 16.00.
11-14, 14-17m/s.
Tror på grym 3.7-4.2 surf.Kom o joina!!
larsagbg svarade 15 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Vid 18 är det tom en liten klutt med 17-21 utanför öarna!
Jag skall försöka, men det hinns nog bara med Fisken…
-
larsagbg;582081 wrote:jo, men hur funkar Beeris på SV till V?
Det funkar fint i hård vind..men det blir ju lite byigt.
Fast idag tror jag det kan bli bra, har kollat dmis pilar o vridning å det skall bli åt NordVäst senare..men just nu värkar det vara ren sv å det är inge bra.
Saxat från smhi: Torsdag förmiddag
Nordväst vridande till sydväst, 5-8 m/s. Risk för vindbyar över 10 m/s: 70%
Torsdag eftermiddag
Mellan sydväst och väst, 9-12 m/s. Risk för vindbyar över 10 m/s: 100%
Torsdag kväll
Väst, 14-17 m/s. Risk för vindbyar över 10 m/s: 100%
Natten till Fredag
Mellan väst och nordväst, 12-15 m/s. Risk för vindbyar över 10 m/s: 100%Vet inte exakt vilken vinkel det var igår, VSV?, men i viken var det inprincip byigt så man blev irreterad, men ute i farleden var det fan FULL ON 3.4, lite byigt men inte så man kännde en tilldens till att bli det minsta irreterad.
SÅ, alltså, kort o gott, Beeris kan vara helt ok idag.
-
jOHNjRAMBO;582096 wrote:SÅ, alltså, kort o gott, Beeris kan vara helt ok idag.
Låter bra, jag joinar vid 16
-
Faaan vilken pisskväll i Beeris…inte ens nära vad dmi lovat i vind….fick dock 15min hyffsat tryck sista kvarten. MEN sen körde jag på järnröret utanför bryggan, det som ligger under vattenytan….så nu har man en FETT stort hål i brädan*gahaaa…fan va detta suger just nu… skulle ha gett mig när ni andra åkte åkte hem…
Bara så att folk är försiktiga där nu, orkade dock inte märka upp röret i mörkret…Får ta det nästa gång. -
oden031;582272 wrote:MEN sen körde jag på järnröret utanför bryggan, det som ligger under vattenytan….så nu har man en FETT stort hål i brädan
Fan vilken sur avslutning, var finns det där röret i förhållande till bryggan? Är det i närheten av dom andra rören som sticker upp eller?
Logga in för att svara.