Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Beerlanda idag eller?
-
Beerlanda idag eller?
Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 18 november, 2004 vid 07:18Nån som kommer dit inom 5 timmar?
jag drar ävvligt snart hade jag tänkt..JOHN_j_RAMBOO svarade 20 år sedan 6 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst18 november, 2004 vid 07:27jo, som fan oxå
börjar inte förs 15.24 seruSkall du med eller?
-
nee… sitter fast på jobbet ! Som vanligt… jobbar du kvällskift eller? Själv jobbar man ju halv åtta till fyra = de timmarna de är ljust!
Apelmätarn visade 21 i max å 13 i medel juu, nnv borde väl funka bra, förmycket nord? fan att man missar det…
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst18 november, 2004 vid 07:41aja..det va då feen.
att man sakll behöva gå ut o bemästra denna goa vinden själv igen dåKustobservationer från 2004-11-18 kl: 08:37:21
Nidingen: NV 22 m/s. 4.6 grader. uppehåll.
Trubaduren: N 18 m/s. 3.1 grader.
Måseskär: NV 22 m/s. 2.6 grader. disigt...blir ett jääääääävulskt nedhal på 4.0an
-
fan… blir go kyleffekt nu då!
Du får ta å lämna rapport te oss som sitter inne å trycker när du kommer upp…Hur går det med yaque föresten?
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst18 november, 2004 vid 11:43Sitter här i mina dräkter o försöker tina upp mina tassar i en fläkt..höhö
Satan va fett de blåste, vikket jävla pansardrag man hade, längesedan RAMBO fick bemästra ett nedhal till 4e lattan på 4.0an, grym dag!!!
surfade runt 2timmar, första 5min med sol..sen i full jävla snöstorm, att man inte lärt sej sen förra året..TAG MED SKIDBRILLOR FÖR FAN! eller svettsbrillor..man ser ju fan inte ett skit, dessutom gör det ont i nyllet.
Men o andra sidan blir man grym på att surfa med ett ögaNä, det var fett idag..kan tänka mej dem “stakkars” Däjnisharna, dem måste ha kamikaze där
Trist att de inte var nån mer som joinade..finns la 3 sorter, jobbare , no körkortsgubbe o dem som e kycklingar..en kyckling kom ner o knäppte lite bilder ialf
comming soon….
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst18 november, 2004 vid 11:48När man kom ner, en go sol
-
glöm inte fiskebäcks-kidsen
hade lite för mycket drag i min fyrnolla. drog inte så mycket nedhal eller uthal iofs för jag visste inte riktigt om det skulle räcka till och i mitt fall så brukar vinden dö, har ju inte seglat på ett tag heller så lite dålig på att avgöra vindstyrkan. jäjä, slapp ju kajka iaf. -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst18 november, 2004 vid 11:49gryyym vind med sunshine
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst18 november, 2004 vid 11:50majne hårdvinsstaff
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst18 november, 2004 vid 11:51påväg ut
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst18 november, 2004 vid 11:52jiiiiiiiiha
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst18 november, 2004 vid 11:53ojääh
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst18 november, 2004 vid 11:55mitt kassa duckjipp håll men de gick fanimej på 3e eller nått..åkte på en fetingkrash en utav dem, så jag flög in i bomen med revbenen ..
Nöjd som få, att klämt av en i den ruskigt elaka vinden
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst18 november, 2004 vid 11:56påväg upp
Logga in för att svara.