Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › beerlanda locals i askim bilder
-
beerlanda locals i askim bilder
Publicerad av andreas-f på 10 oktober, 2008 vid 08:44från i söndags
tdk svarade 16 år sedan 11 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Jag vill ut idag.. men icke! Företaget som jag jobbar på har fått en knäpp så jag måste till stockholm både fredag och lördag. Deprimerande för mig som vill vara hemma och surfa!
-
Askim kan nog bli platsen idag för mig, får hoppas att vi får liknande förhållanden.
-
Fan va trist! Sj ska jag ut både imorgon och söndag förhoppningsvis…..Torkelstorp och apelviken 🙂
-
Roding;507023 wrote:Jag vill ut idag.. men icke! Företaget som jag jobbar på har fått en knäpp så jag måste till stockholm både fredag och lördag. Deprimerande för mig som vill vara hemma och surfa!
Fan va trist! Sj ska man ut både imorgon och söndag! Torkelstorp och Apelviken is the shit 😛
-
grymt jobbat! blåste väldigt mycket denna dag men det hindrade inte rambo från att ladda som ett djur. även tdk ska ha cred för att han skotade in i byar man knappt kunde hålla seglet i.
-
ja du Andreas.. nästa gång ska du få ladda framför kameran.. å jag ska ta eeeeeeeeen …. 😉
-
gött med pics. Hm, kan ju inte smyga med att man tittar åt fel håll i loopen iaf..:S
Joina i morrgon vid gryningen dudes! -
håll dig till fisken håkman å se till å rensa dusch brunnarna nån gån var ju fan översvämmning sist när jag kom din KYk..
-
Lörda morgon samma gubbar kommer ladda framför 2 stycken riggade kameror.. KL 08:00
-
@DanneMan 507282 wrote:
Lörda morgon samma gubbar kommer ladda framför 2 stycken riggade kameror.. KL 08:00
Fick du vara med på bild idag eller? Lovar att du ska få några minuters uppmärksamhet nästa gång!
Blev Läjet för mig idah, helt ok freeride med 6,2 segel…
-
fy fan.. ian filma lite.. 4.7 å freestyle.. tur att man inte åkte ner dit idag då..
-
yÄH! grymt Andreas, coola bilder.
Vi får tacka dina segel som låg hemma för dessa bilderna;)Hade vart trevligt o få ta del av dom som du har gömt i en hemlig mapp oxå.
Firrar det på cd skiva eller något nästa session i askim eller något kanske om du orkar/vill/har lust osådant crap`?
Kul med bilderna, gytmooos dude.
Logga in för att svara.