Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Beerlanda senare idag´/kväll??
-
Beerlanda senare idag´/kväll??
Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 17 juni, 2005 vid 10:14Någon som har planer på att dra dit?
Rambo be there, kan bli lite freestyle med 5.3 om man har tur
Lasan va säger du? kom dit å öva flakas
eller tjocken?, ladda Grubbystdk svarade 19 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Tjocken
pratar om att man kanske skulle testa Apelviken om det håller i sig. Hade ju varit roligt att leka torktumlare igen… Men man får väl se vad det blåser i eftermiddag. Björlanda blir alternativ 2 i allafall!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst17 juni, 2005 vid 11:17tjocken e tokig, tacka jag vet varberg på den gammla goa Dmi färgerna..ljuslila va måttot för att brumma ner dit.
men nu, har dem brunt, lite mera brunt å riktigt brunt..
sägg till tjocken att de e brunt idag å de e bättre att han brummar till Beerlanda å visar var grubbyn skall stå.man skall inte vara i Apel när de blåser så hårda vindar, sist blåste de lika hårt som de förmodligen kommer göra idag–.då ´blev man spolad som aldrig förr å snitta upp läppen på fenan..
B-E-E-R-L-A-N-D-A, BEERLANDA! BEERLANDA!
-
Jag drar nog ner till apel ikväll. Verkar komma igång med riktig bajsbrun vind sent ikväll (hoppas kan man ju alltid…).
-
oj oj oj.. jag vet inte riktigt var jag skall börja. All heder åt beerlanda men det går inte lära sig åka torktumlare på riktigt där. Iof har jag en gång i tiden upplevt mitt värsta kastfall/hopp i gungorna utanför stenön i beerlanda, jag vet än idag inte vad som hände eller vad som är/var upp eller ner.
På äldre dagar har jag dessutom tröttnat på dessa ständiga chopp och freestyle körs numera endast i glassiga Torpet. Beerlanda är historia helt enkelt.Vi får se hur brunt det blir och var det blir brunast ikväll men vi åker neråt. Dessutom bör spädbarn hålla sig till grundare vatten vilket då betyder att du Rambo kör i Beerlanda.
Tjocken har talat!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst17 juni, 2005 vid 11:54jätte bäbisar doh, jättebäbisar med flintplätt? dem borde inte vistas på vattnet alls.
yaya din gubbstrutt, lämna en raport sen när du e där nere.
å Beerlanda rokks!
Logga in för att svara.