Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beerlanda Surfers In El Yaque 2006

• Beerlanda Surfers In El Yaque 2006

Publicerad av danneman på 8 januari, 2007 vid 22:49

En Reseberättelse från Isla Margarita “El Yaque”med massa goa surfare från hela världen!

Redan vintern 2004-2005 satt jag å tok glodde i Rambos dagbok så fort han uppdaterade. Jag å Tdk skakade hand på att nästa år skulle det va vi som sitter och skriver dagböcker från El Yaque.
    Jobbade massa extra för att få i hop pengar till utrustning.
    Vid det här laget hade jag ingen freestyle bräda, mitt minsta segel var ett gammalt 4.7 från -97

När man väl införskaffat sig alla prylar var det sedan dags för att börja spara till resan.
    Inte nog med det En film kamera måste man ju ha. Så det fjäskade man till sig av päronen! en jävla tur det:wink:

Nu ska ni få se resultatet av en jävligt grym resa vi gjorde, och jag hoppas min film kan insperera andra till att filma, redigera och åka på härliga resor!

Lite fakta!
    Camera: Canon mv700i dv.(Som visade sig va sönder på film Premiären)
    Redigeringsprogram:Adobe Premier Pro 7.0. Adobe After Efects 6.5 Photoshop 7.0
    konverterings program:windows Media Encoder & Divex Converter
    Redigerings tid: över 500 timmar
    Över 30,000 sjusteringar från råmaterialet 😮
    Och en jävla massa cigg å svordomar, datacrasher å vänner som man tjötat hål i huvudet på 😀

DanneMan Filmproduktion..

http://www.junkshop.nu/kulingvarning/media/temporary/Beerlandasurfers%20in%20El%20Yaque.wmv 2gb

http://stage6.divx.com/members/361445

dubsmith svarade 17 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • niklas_s

Medlem
    8 januari, 2007 vid 23:19

loadinnn..´

luuuuda…..

• militaren

Medlem
    9 januari, 2007 vid 16:50

Filmen blev riktigt grym. den har inspererat mig rätt mycket nu när jag själv ska till EL YAQUE 2007. Har laddat med utrustning som stativ och DV-kamera för att själv försöka på nått du har lyckats med. Ska bli en utmaning när du har lagt ribban riktigt högt ;). astalavista

• ollefax

Medlem
    9 januari, 2007 vid 18:02

2GB ??? stämmer det?

• gurra1978

Medlem
    9 januari, 2007 vid 18:06
    ollefax;358458 wrote:
    2GB ??? stämmer det?

Det stämmer! Go big or go home som det sägs i branschen 😉

• ollefax

Medlem
    9 januari, 2007 vid 18:51

Ok… 1.05.00 återstår…

• donpedro

Medlem
    9 januari, 2007 vid 19:29

GRYMMMM! Fy fan va snygg film, grymmt bra klippning och as bra segling från allesammans. Fan nu blir man ju nästan sugen på att köpa en freestyle planka.

• danneman

Medlem
    9 januari, 2007 vid 22:52

Tack för kritiken vill påminna att det ligger lite bonus krascher sist på filmen 😉

• tropic

Medlem
    10 januari, 2007 vid 01:10

Tack för den, inspirerande!! Ni verkar vara ett skönt gäng grabs asså…synd man inte ligger på samma nivå. Vill också vara med och leka, men det är väl bara ut och träna så kanske man kan komma på en “vision”.

• carrera

Medlem
    10 januari, 2007 vid 09:17

Oh jisses!!! Impad till max!! 10- poäng av mig !

• wind-lover

Medlem
    10 januari, 2007 vid 16:41

Riktigt bra gjort! jätte bra film, högsta betyg av mig me:D

• dubsmith

Medlem
    11 januari, 2007 vid 09:26

Tjena Dannnek

Bara lite nyfiken på filmens runtime=?. Sitter på en kass lina och har inte hunnit tanka än..

Mvh

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beerlanda Surfers In El Yaque 2006

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.