Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Begagnad bar o linor

• Begagnad bar o linor

Publicerad av surfmc på 15 februari, 2005 vid 23:36

Jag kommer eventuellt att köpa en Cabrinha beg från 2004, den som säljer har bara kiten till försäljning, alltså inte bom å linor, är det svårt att få tag i en beg bom med linor? Det ska väl vara en Recon bom a 2004. Vad tror ni man får ge?

surfmc svarade 20 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • rambo_johnson

Medlem
    16 februari, 2005 vid 02:38

ludde har ett par linor till salu nya för runt 450 SEK eller 60dollars

• luuddee

Medlem
    16 februari, 2005 vid 09:31

jamen killen måste väl ha recon ellä?

• brickan

Medlem
    16 februari, 2005 vid 09:38

Man får ge ungefär 2000 kr för linor bom och recon men vill man inte ha recon så hade jag köpt north bom för 1500 spänn på wallen.

• surfmc

Medlem
    16 februari, 2005 vid 11:14

Hej ok

Jag köper bom o linor av killen också 170 $ för recon bom & linor. Han kommer skicka grejer till mig så om det är någon som vill ha några cabrinha grejer(bara kites inga brädor, brädor har de andra märken) så kanske det går att ordna, verkar kunna ge bra priser. Ni kan maila mig och om ni är intresserade av något så delar vi på frakten. surfmc@hotmail.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Begagnad bar o linor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.