Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Begagnade Våtdräkter alt. billigare nya
-
Begagnade Våtdräkter alt. billigare nya
Publicerad av callewikner på 21 september, 2007 vid 11:23Jag är på jakt efter en 5/3 våtdräkt till hösten. Har någon några tips på var man kan hitta begagnade på internet alternativt lite billigare nya?
Tacksam för svar!
kamaaina svarade 17 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Vi säljer ascans dräkter billigt. Ascan Polar är exempelvis gjorda i titanneopren och är supermjuka och varma och inte särskilt dyra. Flärp som man drar över huvudet som vattenspärrar vid dragkedjan. Kvaliten på dessa dräkter är mycket hög med både limmade och sydda sömmar, inte en enda reklamation på hela säsongen. Dessutom har du självklart garanti. 5/4/3 mm kostar just nu bara 1431:-
Kolla in http://www.surfspot.seMvh
Bicless
-
Tjacka beggad (dvs ner kissad) dräkt??? Va äckligt!!! E ju knappt så man vill dra på sej sin egna som dom luktar!
-
Köp nytt! Begagnade är oftast spruckna, om inte så blir dom snart. Kolla om SP har neil pryde 4000 kvar, kanonpris på den. Du får nog ge lika mycket för prolimit.
-
Jag håller med Slusken, aldrig nånsin att jag köper en beggad dräkt.
-
@surfslusken 417072 wrote:
Tjacka beggad (dvs ner kissad) dräkt??? Va äckligt!!! E ju knappt så man vill dra på sej sin egna som dom luktar!
Visste inte att du kissar på dig….
-
@Kamaaina 417216 wrote:
Visste inte att du kissar på dig….
Nog mkt du inte vet om mej. Men den som på står att han/hon aldrig dragit en kiss i våtstället är förmodligen samma människor som aldrig porrsurfat eller haft sexuella tankar om nån annan än sin fasta partner.
-
Oregistrerad
Gäst22 september, 2007 vid 20:11Det finns folk (rätt många faktiskt) som köper fel storlek och upptäcker det efter första användandet.
En sån dräkt, som därmed ser helt ny och fräsch ut skulle inte vara några som helst problem att köpa.Dräkten har förståss tappat en slant i värde direkt…
Tycker att det är äckligare med folk som går till gymmet och inte lägger handduk på maskinen när dom tränar eller ej torkar av motionsutrustningen före/efter dom suttit och svettats på den… men en fräsch “begagnad” våtdräkt skulle jag köpa… (Häng inte upp er på denna jämförelse allt för mycket nu, som kan ske i vissa andra fall, utan jag vill bara försöka förmedla att “begagnad” våtdräkt inte är så farligt alltid (Det finns alltid undantag som bekräftar regeln dock…)…)
-
Annars finns ju tvålflingor & tvättsåpa…
Frid.
/Richard
-
@surfslusken 417226 wrote:
Nog mkt du inte vet om mej. Men den som på står att han/hon aldrig dragit en kiss i våtstället är förmodligen samma människor som aldrig porrsurfat eller haft sexuella tankar om nån annan än sin fasta partner.
Haha, fan jag var nästan säker på att du porrsurfar i våtdräkt :)) Men det är inte alla som tänder på kiss…
.s
-
@Supasonic 417356 wrote:
Haha, fan jag var nästan säker på att du porrsurfar i våtdräkt :)) Men det är inte alla som tänder på kiss…
.s
HAHAHAHAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad fan skall man säga efter en sådan kommentar?!?!
-
@Kamaaina 417440 wrote:
HAHAHAHAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad fan skall man säga efter en sådan kommentar?!?!
Att man vart tagen me våtdräkten i knävecket?
-
@surfslusken 417461 wrote:
Att man vart tagen me våtdräkten i knävecket?
Man skulle kunna tänka sig att dra safe sex ett strå vassare…. med helkropps neopren dräkt inkl. huva så lär det inte bli några barn gjorda.
Logga in för att svara.