Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Begränsa konfen till registrerade användare

• anonym-anvandare

Medlem
    25 november, 2002 vid 14:20

Ett alternativ är att utse ett antal betrodda moderatorer som kan rensa bland skräpinlägg, som det fungerar på många andra forum.

• skarabe

Medlem
    25 november, 2002 vid 15:47

Tyvärr är väl detta vad man får räkna med då det tex finns olika titlar man skaffar sig genom att posta så många inlägg som möjligt..

• boman

Medlem
    25 november, 2002 vid 16:52

Hej!

Detta diskutas just nu på starboards forum. där har dom tröttnat ordentligt på en snubbe som svarar på allt och inget.

har är ett exempel http://www.star-board.com/forum/read.asp?ID=1782

• anonym-anvandare

Medlem
    25 november, 2002 vid 17:38

Ja, det var ju ett riktigt bra exempel på att det inte hjälper att kräva registrering, snubben som folk irriterade sig på verkar ju inte typen som skulle dra sig för att registrera sig. För övrigt tycker jag att det var ett ganska bra exempel på onödig mobbing som ibland syns här på konfen också. Det är väl helt ok att be någon att sluta skriva onödiga saker men det är helt onödigt och väldigt otrevligt att tracka folk och snacka om uteslutning bara för att de råkat skriva något mindre begåvat eller ointressant. Det är ju inte så jobbigt att scrolla förbi ointressanta texter.

• pulver

Medlem
    26 november, 2002 vid 09:07

Har precis registrerat mig. Mest för sakens skull. Jag tycker absolut INTE att man skall tvingas registrera sig för att skriva här. Mångfalden förloras, man får färre användare, det blir krångligare och tar längre tid att göra inlägg. Är det dessutom små skämtinlägg eller påhopp man vill ha bort så är väl inget vunnit, genom registrerandet, på denna punkt heller. Det skulle väl vara lika enkelt och opersonligt att skriva ett bajsinlägg under mitt användarnamn Pulver som anonymt om jag nu vill skriva om bajs eller snor. Kan ju tom vara så att någon registrerar ett speciellt användarnamn som denna alltid använder för att skriva lätt korkade och kanske provocerande inlägg. Som en kul grej. Nej, länge leve den fria okontrollerade konfen med både skämtinlägg och seriösa diskussioner där vi kan hjälpa varandra. Kan inte personligen förstå att det skall vara så svårt att bara låta bli att läsa de inlägg man inte gillar. Hela livet är ju ett enda stort selekterande.

/Den synnerligen anomyme, opersonlige debattören Pulver

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Begränsa konfen till registrerade användare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.