Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Behöver bräda ASAP Malmö/Lund

• Behöver bräda ASAP Malmö/Lund

Publicerad av dalis på 18 oktober, 2011 vid 04:58

Tja!
    Tyck som att jag aldrig lär få återse min thorn jag sumpade i skanör i torsdags och nu blåser det och jag har surfabstinens och hittar inget jag är rikigt intresserad av i köp och sälj som finns nära nog för att det ska vara värt besväret..
    Så har Du en schysst bräda till ett bra pris att sälja snabbt i malmöregionen är det bara att höra av sig så får vi se vad som kan vara intressant.

Är mest intresserad av freestylebrädor 130-136cm max 2-3 säsonger på nacken, max 3 papp. Gör inget om de har utsatts för lite sliders sålänge jag kan få komma ut och kitea i veckan utan att spräcka höstbudgeten.

Finns på mattiasd@luna.lu.se samt på 0738197979, Men jobbar rätt taskiga tider så skicka hellre sms än ring så slipper ni väcka mig efter nattskiftet.

Peace

Mattias

pjoter svarade 13 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • skotten

Medlem
    18 oktober, 2011 vid 05:36

speak to TABLAS, they are in malmö : )

TABLAS.se

if you are REALLY desperate there is a surfshop in Limhamn that sells Cabrinha stuff

• southsurf

Medlem
    18 oktober, 2011 vid 07:31

Tjenare,

Vi säljer Tablas i Malmö. Jag har två st demo Evil Twin 136or som jag kan tänka mig att sälja. Den lite mer åtgångna för 2500kr och den andra för 3500kr.
    Har också en 132a som du kan få för 3000kr.

hör av dig till magnus@southsurf om du är intresserad.

Du får så klart gärna testa brädorna innan köp.

Ha det!

• viktor77

Gäst
    18 oktober, 2011 vid 08:14

Vill du inte springa och panikköpa nått, så kan du låna en Naish Sol av mig.

• pjoter

Medlem
    18 oktober, 2011 vid 09:16

Har helt nya SU-2 prorider neuron om det är intressant.

3200:- är priset och finns i 132 och 135 cm.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Behöver bräda ASAP Malmö/Lund

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.