Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Behöver du nytt segel?!!! -De oslagbara priserna på NYA segel finner du på www.uniquestore.nu

  • smurf

    Medlem
    11 april, 2000 vid 11:45

    Lite diskretare bakgrundsbild skulle inte sitta fel men kul att det poppar
    upp nya butiker, känns som att windsurfing åter är på framfart!!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 april, 2000 vid 13:23

    Trevligt med en ny surfshop, men for allas (dvs er och era kunders) skull, byt ut er hemsida. Inte speciellt lasbar.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 april, 2000 vid 13:43

    Det är verkligen ett klockrent exempel på hur en hemsida INTE ska byggas, den har alla fel i boken om man säger så.
    Inget personligt men sant!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 april, 2000 vid 16:32

    snygga till sidan….den ar hemsk!!!!!!!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 april, 2000 vid 15:34

    schysst med nu surfshop !, kanon !

    men kunde ni inte fixa en RIKTIG sida, jobbigt att bara se den … tyvärr !!
    fixa en professionell, webdesigners finns det gott om i vårt land, och brukar ofta göra sånna, relativt enkla hemsides jobb billigt.
    hade själv ett företag med en tillsammans med några polare, vi lät en kunning gör en hemsida åt oss, och vilket resultat !! vilken skillnad !!
    de gjorde vår sida/sidor med uppdatering för runt 20 papp, och visst fan var det värt det !
    det är värt det !, en riktigt snygg sida, och ni kommer garanterat snabb att bli välkända bland svenska surfare !, och massor av besökare !
    bara som ett tips, .. för den där sidan kommer snart att dö, man besöker den inte gärna 2 ggr !

    /LightBlue Transit

  • robin

    Medlem
    13 april, 2000 vid 07:14

    Jättekul med nya affärer på marknaden!!! Tycker att nya shopar börjar poppa upp lite här och var:-).
    Däremot måste jag nog tyvärr hålla med om sidan, fast jag tycker inte att det ska vara nödvändigt att anlita någon webbyrå. Trots allt är det ju innehållet som räknas! Det enda som jag tycker att ni MÅSTE ändra är att ta bort bakgrundsbilden på surfsidan. Man kan inte läsa texten utan att markera den med musen, och det ska ju knappast vara nödvändigt… Ha en helt svart bakgrund istället! Stilrent är snyggt!!
    Men för att inte avsluta med kritik vill jag säga igen att det är skitkul med nya surfaffärer och framför allt er med bra priser!!

    /Robin

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Behöver du nytt segel?!!! -De oslagbara priserna på NYA segel finner du på www.uniquestore.nu

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.