Senaste nytt Forums Vågsurfing behöver en ny våtdräkt!

• behöver en ny våtdräkt!

Publicerad av vikke_m på 2 februari, 2008 vid 20:47

tjenare e det någon som skulle kunna sälja sin 5/4 eller liknande i storlek Small ?
    Jag måste fixa en ny!:confused2: 😮

danielf svarade 16 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • danielf

Medlem
    3 februari, 2008 vid 06:38

Kolla med Backdoor, tyckte de nämde ngt om specialpris på förra årets modell av Xcel X-flex 5/4, det var under 2 000:- iaf. alt. kolla köp&sälj på http://surfsverige.se

Ähh nu såg att du redan hade en “köpes” annons där…

• vikke_m

Medlem
    3 februari, 2008 vid 08:48

ja jag ska se om jag kan köpa backdoors! men då måste jag nog köpa ett underställ på nordsidan om jag vill ut och surfa i april typ!

• danielf

Medlem
    3 februari, 2008 vid 12:42

Well, jag har själv neoprenshorts och en väst från Xcel som jag kör under på vintern, fast då har jag 6/5/4 med huva.

Se till att skaffa en väst med huva, så skall du se att du klarar vintervattnet i en timma eller mer om du har rejäla skor och handskar.

• tim-eriksson

Medlem
    3 februari, 2008 vid 15:27
    DanielF;442516 wrote:
    Well, jag har själv neoprenshorts och en väst från Xcel som jag kör under på vintern, fast då har jag 6/5/4 med huva.

Se till att skaffa en väst med huva, så skall du se att du klarar vintervattnet i en timma eller mer om du har rejäla skor och handskar.

Tips på en bra huva med väst på?
    Har en pro limit c2 5/3.

• vikke_m

Medlem
    3 februari, 2008 vid 15:50

men funkar det med bommulls handskar och städarkandsker över som våtdräktshandskar? vissa använder det!
    E det in´gen som har en small dräkt som man vill bli av med? eller ett par boots eller vest? lla förslag uppskattas!
    Tack för tipsen!
    ha det bra!

• danielf

Medlem
    4 februari, 2008 vid 20:52

Nej har inget bra tips, men kanske Neil Pryde har något nere hos Surfers Paradise? Vet att Xcel har en, men det var lite mysko passform på den enl. utsago.

Det där med bommullsvantar och diskhandskar, tja, frågan om det inte är värt att lägga 300-400 för ett par riktiga handskar istället.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing behöver en ny våtdräkt!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.