Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing behöver er hjälp: länkar till realtime windsensors

• behöver er hjälp: länkar till realtime windsensors

Publicerad av arnout på 10 juni, 2008 vid 04:02

Jag håller på med att göra en “inventory” för iwindsurf.com för att kolla vilka real time vindsensorer som finns in (södra) sverige. Jag känner till LBWS vindmätaren och apelviken.nu

Sensor ska hälst updateras vart 15e min, och ange åtminstone vindhastighet och rikting. Temperatur etc är bra med, men inget direkt nödvändig.

Frågan är om det finns fler sådana vindsensor länkar. Och jag skulle behöva är hjälp. Det spelar ingen roll om det är privat, klubbar, statlig, kommunen etc. Så länge det är bara realtime vind.

Så släng up era länkar för att se vart ni får er vind!

Tack och stort ALOHA,

Arnie

aronh svarade 15 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing behöver er hjälp: länkar till realtime windsensors

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.