Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › behöver fet bag!
-
behöver fet bag!
Publicerad av ian på 26 december, 2005 vid 20:44hej, är i norrland o nikke har självklart utnyttjat situationen och beställt en resa till mig… suck. behöver ha något att lägga surfprylarna i så de inte bara blir kras på flyget, någon som har nåt liggande.
ring nikke så styr han upp det!
till nikke: vad händer? ska jag packa ett tält?… vart ska vi?
kelso svarade 18 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Ian wrote:hej, är i norrland o nikke har självklart utnyttjat situationen och beställt en resa till mig… suck. behöver ha något att lägga surfprylarna i så de inte bara blir kras på flyget, någon som har nåt liggande.
Vad ska du ha i den? Hur länge skall den vara borta?
/adde
-
han är tillbaks! var det galet på bali?
adde wrote:Vad ska du ha i den? Hur länge skall den vara borta?/adde
hade tänkt ha surfgrejor i… vet inte riktigt vad än. den ska till pozo och tillbaks, åker 31a och kommer hem två veckor senare -
Ian wrote:han är tillbaks! var det galet på bali?
hade tänkt ha surfgrejor i… vet inte riktigt vad än. den ska till pozo och tillbaks, åker 31a och kommer hem två veckor senare
Bali var soft – fick bra häng på vågsurfingen, sen var vi på NZ och i Thailand också.
Jag har lite baggar som jag har när jag reser, brukar låna eller hyra ut dem (beroende på hur länge de skall vara borta) om det passar. En dubbelbag 260×70 samt en segelbag 190cm lång, kan det komma till användning tror du?
/adde
-
Jag har ett gigantiskt grönt boardbagsmonster. Tjockt. Tvådelat. Modell äldre. Kunglig!
Bortskänkes.
Fick den av någon i Fiskebäck när jag började surfa förra året. Skänker den nu vidare.
Finns i Krokslätt.
Får man bli stödmedlem i Style Pimps då? -
hehe…
nicke lånar min sailbag, ni borde nog få ner alla era segel i den…
så du behöver nog bara bordbag….
ni får ta videocam oxå era snoppon så vi som e hemma å fryser kan se
hur gött ni kommer ha de… -
Ian wrote:hej, är i norrland o nikke har självklart utnyttjat situationen och beställt en resa till mig… suck. behöver ha något att lägga surfprylarna i så de inte bara blir kras på flyget, någon som har nåt liggande.
Jag har diverse väl vadderade saker i olika storlekar. Fyra boardbags till våg & freestyle och ett par varianter på segelbagar. Även extra vaddering finns.
Nikke hittar hem till mig – ring bara innan. Jag åker bort på fredag.
/Staffan
-
Guppy wrote:Jag har ett gigantiskt grönt boardbagsmonster. Tjockt. Tvådelat. Modell äldre. Kunglig!
Bortskänkes.
Fick den av någon i Fiskebäck när jag började surfa förra året. Skänker den nu vidare.
Finns i Krokslätt.
Får man bli stödmedlem i Style Pimps då?
Hej!
Jag har en bräda bic vivace 290 som jag letar bag till. Har du kvar din bag? -
Hej
Jag har en riktigt fet bag JP teambag plats för 5 brädor Ring peter 0708212109
Du får den för en tusing -
Ja, den är kvar, men den blev bortlovad till Style Pimps. Men jag har inte hört något från dom sen dess.
Jag får väl kolla med dom först. Vet inte hur det blir med mitt hedersmedlemsskap annars… 😉
-
tjo, nikke mailade dig men han fick aldrig nåt svar, kanske hamnade i nån skräplåda nånstans
-
Jag skickade mitt mob nr och adress via internt surfzone meddelande.
Hur som helst. Vill ni ha den?
Om inte, hur blir det då med mitt hedersstödmedlemsskap i Style Pimps?!?! -
Medlemskap i stylepimpz måste förtjänas-Ladda fett i fiskebäck året om så kanske det är ditt:)
Logga in för att svara.