Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Behöver hjälp!
-
Behöver hjälp!
Publicerad av vogon-jeltz på 1 augusti, 2007 vid 20:02Jag undrar vart man kan få tag på en sån Chicken loop ”stropp” ”flärp” ”Mojäng” ”pigtail” eller vad fan det heter som gör att loopen blir kvar i selen?
Hade en löstagbar sådan på min eh kite men den är försvunnen.
Har googlat runder men hittar inte nått, har t.o.m mailat den lokala importören
(Hugo I think) dock utan svar från honom !?simoneburgess svarade 17 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
hi man,
I know we dont have any in the shop, we are getting another order from EH in the next few weeks, so I will order one for ya, PM me your mobile number and I will get you hooked up, and hooked in.
Skotten
-
Spank you very mutch! skickar pm med tele nummer.
Skulle vara bra och snacka med er om lite fler reservdelar oxå! -
@skotten 402063 wrote:
hi man,
I know we dont have any in the shop, we are getting another order from EH in the next few weeks, so I will order one for ya, PM me your mobile number and I will get you hooked up, and hooked in.
Skotten
you bastard you´ve stold my donkeydick
-
Jag tog lite trädgårdsslang och skruvade på. Billigare men framför allt snyggare!
-
@HugeO 402290 wrote:
chickendonkidickio kommer det två av imorrn eller så
Låter fint.
Har ni någon besöksadress eller så, eller tele nr jag kan nå er på skicka gärna pm med tele isåfall.
Ska nämligen iväg till damnark och köra lite nästa vecka -
Om du bara menar den delen som stoppar loopen från att åka ur kan du ta en gammal hängseletamp, klippa den i lagom längd och fästa i din hängsele under kroken. Funkar bra som stopper
-
Men om man vill kroga ur då?
Hugge glöm inte att jag vill ha en dick!
-
@skejtar_henke 402417 wrote:
Men om man vill kroga ur då?
Om frågan var till mig så är svaret att den funkar bra om man vill kroka ur. Lätt att rikta ner flärpen istället för upp genom kroken. Tycker nog tom det är lättare att framför allt kroka i igen med lös flärp (hängseletamp )…
-
@MagnusH 402301 wrote:
Om du bara menar den delen som stoppar loopen från att åka ur kan du ta en gammal hängseletamp, klippa den i lagom längd och fästa i din hängsele under kroken. Funkar bra som stopper
Är ingen teoretiker. så jag fattar inte, men det låter bra.
Har du några bilder för praktikens man ? -
@nundy 402211 wrote:
Jag tog lite trädgårdsslang och skruvade på. Billigare men framför allt snyggare!
Jag med! Jag körde med den klassiska gröna trädgårdsslangen med ljusgrönt nät i sig. Fast jag har hört att de är på väg ut nu inför -08
Logga in för att svara.